Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Er ikke dette femte gang på fem uker du bytter program?

Snakker ikke om å bytte program. Jeg begynte på stronglifts og gjorde det I 4 måneder og så fikk jeg et program av akse som jeg gjør nå. Jeg har ikke tenkt til å bytte program, men å legge til et program for kondis for å komme I form til forsvaret. Fant programmet couch to 5k som så greit ut. Jeg lurer på om det går å økt I styrke og muskler på 3 splitt 5 ganger I uka samtidig som jeg trener kondis 3 ganger. Eller om det blir for mye. Skal ikke slutte med 3split.

 

For øvrig har jeg bare bytta program én gang, så ser ikke hva du mener.

Endret av General Bork Laser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Menno er en kar som kan sine saker, så da stemmer nok det. Men det er jo mange damer som driver med styrkeløft, inkl landslag. Så det skader jo ikke å introdusere dama di til det, så se om hun trives med det. Også får dere trent sammen :)

 

Trene allerede sammen, men hun er mer komfortabel med reps rundt 10-tallet. Men er jo bare å teste ut i en periode. :)

Lenke til kommentar

Er 130kg i knebøy noe å hoppe i taket over? Prøvde hos en kompis idag for han lurte på om eg hadde prøvd ut innretningen hans. Prøvde og fikk skvist ut 6 repetisjoner, men aner ikke om det er noe voldsomme greier egentlig..?

 

Man må jo vite treningsbakgrunnen din, kroppsvekt m.m. for å kunne svare på det.

 

Om du veier 110kg og har trent styrke i 5år er det ingenting å hoppe i taket for for å si det slik :)

Veier du 70kg og kun har trent noen måneder er det veldig bra.

Veier du 35kg og aldri har trent før....ja da kan du hoppe i taket.. men for guds skyld, spis litt mat... :)

Endret av Countryman
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Er ikke dette femte gang på fem uker du bytter program?

Snakker ikke om å bytte program. Jeg begynte på stronglifts og gjorde det I 4 måneder og så fikk jeg et program av akse som jeg gjør nå. Jeg har ikke tenkt til å bytte program, men å legge til et program for kondis for å komme I form til forsvaret. Fant programmet couch to 5k som så greit ut. Jeg lurer på om det går å økt I styrke og muskler på 3 splitt 5 ganger I uka samtidig som jeg trener kondis 3 ganger. Eller om det blir for mye. Skal ikke slutte med 3split.

 

For øvrig har jeg bare bytta program én gang, så ser ikke hva du mener.

 

 

Tjaaaa, du spør å graver om forskjellige øvelser, forskjellige fremgangsmåter og forskjellige teknikker omtrent daglig. Så selv om du kjører samme reps og set, men legger til nye øvelser så har du vel strengt tatt byttet litt på programmet?

 

Men det er vel ikke nødendigvis din feil sånn sett, jeg bare synes det er rart hvor mange i denne tråden/forumet som er på den evige søken etter det perfekte programmet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er ikke dette femte gang på fem uker du bytter program?

 

Snakker ikke om å bytte program. Jeg begynte på stronglifts og gjorde det I 4 måneder og så fikk jeg et program av akse som jeg gjør nå. Jeg har ikke tenkt til å bytte program, men å legge til et program for kondis for å komme I form til forsvaret. Fant programmet couch to 5k som så greit ut. Jeg lurer på om det går å økt I styrke og muskler på 3 splitt 5 ganger I uka samtidig som jeg trener kondis 3 ganger. Eller om det blir for mye. Skal ikke slutte med 3split.

For øvrig har jeg bare bytta program én gang, så ser ikke hva du mener.

Tjaaaa, du spør å graver om forskjellige øvelser, forskjellige fremgangsmåter og forskjellige teknikker omtrent daglig. Så selv om du kjører samme reps og set, men legger til nye øvelser så har du vel strengt tatt byttet litt på programmet?

 

Men det er vel ikke nødendigvis din feil sånn sett, jeg bare synes det er rart hvor mange i denne tråden/forumet som er på den evige søken etter det perfekte programmet.

Har ikke endra programmet, har bare spurt rundt øvelsene jeg gjør for å vite om jeg gjør de riktig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...