Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal opp i vekt samtidig som du driver med sykling, kan det bli vanskelig. Går fint om du bare skal øke i styrke da.

 

Jeg ønsker jo mer muskler på sikt, men det er hovedsaklig økning i styrke som motiverer meg til å pushe videre. Takker for innspill, så får jeg se hvordan det går. Takker for optimismen Doofen!

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har lyst til å redusere fettprosenten min samtidig som jeg beholder kroppsvekten. Hvordan bør jeg spise og trene for å klare dette? Trenger spesielt tips om kostholdet, for har ikke så mye kunnskap akkuratt her. Har kjøpt noe protein pulver, der jeg kanskje tar en shake hver dag. Trener styrke 5 dager i uka, og cardio 2-3. Her er noen andre fakta om meg.

 

Kjønn: Mann

Alder: 16

Høyde: 185

Fettprosent: 12,3

Vekt: 76 kg

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har lyst til å redusere fettprosenten min samtidig som jeg beholder kroppsvekten. Hvordan bør jeg spise og trene for å klare dette? Trenger spesielt tips om kostholdet, for har ikke så mye kunnskap akkuratt her. Har kjøpt noe protein pulver, der jeg kanskje tar en shake hver dag. Trener styrke 5 dager i uka, og cardio 2-3. Her er noen andre fakta om meg.

 

Kjønn: Mann

Alder: 16

Høyde: 185

Fettprosent: 12,3

Vekt: 76 kg

Fokuser på å bygge muskler samtidig som du holdet er moderat overskudd. Med den vekten har du ingen grunn til å redusere fettprosenten din. Bygg heller muskelmasse, og se bedre ut på den måten. Du har ikke nok muskler til å opprettholde en estetisk fysikk uansett.

Lenke til kommentar

Det ble en god del tunge løft på jobb i dag, så hvordan bli effekten av styrketrening når jeg allerede er ganske kjørt? Er det best å droppe treningen og heller ta den en annen dag, eller er det bare å dra på trening å peise på med mat og søvn?

Bare kjør på og spis nok mat.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har lyst til å redusere fettprosenten min samtidig som jeg beholder kroppsvekten. Hvordan bør jeg spise og trene for å klare dette? Trenger spesielt tips om kostholdet, for har ikke så mye kunnskap akkuratt her. Har kjøpt noe protein pulver, der jeg kanskje tar en shake hver dag. Trener styrke 5 dager i uka, og cardio 2-3. Her er noen andre fakta om meg.

 

Kjønn: Mann

Alder: 16

Høyde: 185

Fettprosent: 12,3

Vekt: 76 kg

Her er det et av to...

 

1.Pell deg til førsteposten!

2.Slutt å trolle!

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med fitness24seven? Har begynt på BI og flyttet til Oslo, nærmere bestemt Storo/Grefsen, og ser de har et senter like ved. Eller er BI sitt tilbud bedre med Athletica? Prisen er 2600 i året for Athletica og 1199,- for fitness24seven (åpningstilbud).

 

Athletica er himmel og hav bedre enn f24s, med mindre åpningstidene er veldig viktige for deg. Hvis du går på BI skal du vel få Athletica for endel billigere enn den prisen der? Resten av sio er jo ~700kr per semester..

Lenke til kommentar

 

Athletica er himmel og hav bedre enn f24s, med mindre åpningstidene er veldig viktige for deg. Hvis du går på BI skal du vel få Athletica for endel billigere enn den prisen der? Resten av sio er jo ~700kr per semester..

Verd prisforskjellen, altså.

 

Her er prislisten. BI, AMH, WH må betale litt mer enn UiO osv..

 

Edit: Har det siste året vært medlem hos et døgnåpent senter, og har trent kanskje fire ganger utenom åpningstidene Athletica opererer med, så det er ikke så viktig. Er heller redd for at det er noe fullt? Spesielt om Athletica Nydalen har et snevert frivektsareal. Får ta meg en prøvetime der denne uken og se.

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...