Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker dere forskjell når dere trener med folk som pusher seg hardt vs. folk som ikke gjør det? Jeg kjører meg stort sett til kanten, men han jeg trener med for tiden beveger seg ikke i nærheten av hva han kan.

 

Han er i tillegg skikkelig risikoanalytiker og er redd for å skade seg. Har ikke tenkt så mye på det før nå, men det må jo være bedre å trene med noen som har samme mentalitet som en selv.

Lenke til kommentar

Merker dere forskjell når dere trener med folk som pusher seg hardt vs. folk som ikke gjør det? Jeg kjører meg stort sett til kanten, men han jeg trener med for tiden beveger seg ikke i nærheten av hva han kan.

 

Han er i tillegg skikkelig risikoanalytiker og er redd for å skade seg. Har ikke tenkt så mye på det før nå, men det må jo være bedre å trene med noen som har samme mentalitet som en selv.

 

Slik pushing består gjerne i at kompisen trener halve settet for deg.

Miljø derimot , får beer resultater av å trene på kaliber gym en på den lokale studentgymmen.

I usa er det vanlig at man krysser stater for å trene på det rette gymmet, ikke bare er miljøet bra, men når man først har dratt helt dit må man fillern meg trene godt.

 

Godt miljø og rett utstyr > pris og lokasjon.

 

Vil si det er to grupper mosjonister.

Ene siden er Godt miljø , rett utstyr og isolater. Består ofte av lojale kunder hos kosttilskuddselskapene.

 

På den andre siden har man tilbudsjegerene som kjøper konsentratpulvere og bytter gym om de kan spare en 10er. Ikke bare er de gjerrige, men det vises ofte på resultatene også. Ikke pga konsentratpulvere, men innstillingen de har til markedet.

Lenke til kommentar

Rusta? You poor devil. De har ihvertfall god mat der.

Messa er revet og intill befalsmessa er pusset opp må vi gå til heggelia for å spise, nå truer de til og med å tvinge oss til å måtte gå med full GRU og pakket stridssekk ned for å spise også.

 

kjenner knærne har begynt å slite også.

Lenke til kommentar

Har fått meg en betennelse i ene underarmen, noe som er ekstremt irriterende nå som jeg virkelig følte at jeg hadde fått et gjennombrudd i treningen. Sist uke økte jeg intensiteten (kortere pauser mellom settene), senket motstanden og fokuserte mer på mind/muscle-connection. Den enkle, lille endringen gjorde at jeg virkelig kjente at de aktuelle muskelgruppene fikk kjørt seg ordentlig. Skal gro som faen frem til vinteren! :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...