Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Alltid like gøy å være skjelett ;)-80 er plassen og være når det gjelder kampsport.

På ingen måte. Har drevet med kampsport i mange år, og det er definitivt mange fordeler ved å ha så høy muskelmasse/styrke og så lav fettprosent som mulig, spesielt i konkurranse. Å være sterk er veldig viktig.

Lenke til kommentar

Hva gikk han på? Av psykiske bivirkninger regner jeg med du snakker om de han fikk når han gikk av, og ikke når han var på?

 

Edit: Du så jo faktisk ekstremt bra ut for å være så lett! :)

Først og fremst når han gikk av ja. Slik du også er innpå en så er det ikke alle som får de samme bivirkningene og det er spekulert i at AAS kan ytterlige forsterke psyken negativt om personen allerede er disponert for dette. (Hvorfor noen blir lettere avhengig av noe, lettere sinna og lignende)

 

Er ikke helt sikker da han har holdt på slik jevnlig i snart 10 år, og vi er tross alt bare 27 år gamle. Men kan spørre han om det da han har nevnt så mange forskjellige varianter og mitt kunnskap rundt dette er svært begrenset.

 

Takk for det hyggelige ordene btw, motiverende å høre. :)

Lenke til kommentar

Dersom du ikke har så god tid er intervaller å anbefale. 3x6, 4x4, 5x2 eller noe lignende.

Fordelt på tre dager i uken ville jeg anbefale en intervalløkt (langintervall) eller to (lang+kort) samt en tempoøkt på 20min.

 

Du kan også legge inn en fjerde økt med langkjøring (+50min), men for deg vil nok intervallerfungere best.

Lenke til kommentar

Dersom du ikke har så god tid er intervaller å anbefale. 3x6, 4x4, 5x2 eller noe lignende.

Fordelt på tre dager i uken ville jeg anbefale en intervalløkt (langintervall) eller to (lang+kort) samt en tempoøkt på 20min.

 

Du kan også legge inn en fjerde økt med langkjøring (+50min), men for deg vil nok intervallerfungere best.

 

Fikk nettopp klagen i gjennom. Står bare at jeg vil bli kallt inn i løpet av høsten 2013 eller våren 2014.

Lenke til kommentar

Man: 4x4

Tirs: Tempo 20min

Ons: Fri

Tors: Bakkeløp

Fre: Langkjøring

 

Man: Fartlek

Tirs: Langkjøring

Ons: Fri

Tors: 200mx8

Fre: Tempokjøring 23min

 

Prøv variasjoner av dette, men sørg for å ha enten en eller to intervalløkter i uken (lang- eller kortintervall), langkjøring må du ikke ha hver uke, men prøv å ikke la det gå mer enn to uker uten. Alternativ trening som svømming eller sykling er også en fin måte å eksperimentere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man: 4x4

Tirs: Tempo 20min

Ons: Fri

Tors: Bakkeløp

Fre: Langkjøring

 

Man: Fartlek

Tirs: Langkjøring

Ons: Fri

Tors: 200mx8

Fre: Tempokjøring 23min

 

Prøv variasjoner av dette, men sørg for å ha enten en eller to intervalløkter i uken (lang- eller kortintervall), langkjøring må du ikke ha hver uke, men prøv å ikke la det gå mer enn to uker uten. Alternativ trening som svømming eller sykling er også en fin måte å eksperimentere.

Fem dager løping i uken? Det kommer jeg aldri i livet til å holde meg motivert mot. Skal kombinere kondisjonstreningen med styrketrening. Dette vil jo ta bort alt av overskudd til å gjøre noe som helst? :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...