Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyngre vekt enn det jeg har vært på hele sommeren? Nei, ikke særlig. Gainsa mine har vært forferdelig dårlige :(

 

Det gjelder også for skulderpressen. Jeg øker ikke!

 

Du har sikkert fått med deg at du ikke spiser nok, men det er faktisk grunnen.

Du kan ikke mure opp en vegg uten murstein.

 

Du behøver ikke bli et fleskeberg, du kan kjøpe en gainer ja men du kan også bare ta en SS olje 2-3 ganger pr dag eller / litt nøtter /pnøttsmør / og vips har du ett måltid i kcal uten mye mageplass.

Det kan være så lite som 200kcal ekstra du trenger pr dag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Uff værste delen med å slanke seg for meg er å bli kvitt godteri suget, klarte og slanke meg 30 kilo på et år og gikk opp 30 kilo løpet av neste året, hver uke sier jeg at nå skal jeg slutte og spise godteri midt i uka men så sprekker jeg, gruer meg på tanker på å bli feit og dø av fedmeO:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ikke slank deg.

 

Finn glede i å leve en sunn livsstil med godt kosthold og trening.

Vell jeg er 185 høy og veier nå 115 så tror nok for min egen helses skyld jeg burde slanke meg, har hatt dårlig selvtillit lenge fordi jeg føler de som er tynne er fine mens jeg som er lubben er stygg og at jeg for eksempel ikke kan få en fin kjæreste så lenge jeg ikke slanker meg

Lenke til kommentar

Vell jeg er 185 høy og veier nå 115 så tror nok for min egen helses skyld jeg burde slanke meg, har hatt dårlig selvtillit lenge fordi jeg føler de som er tynne er fine mens jeg som er lubben er stygg og at jeg for eksempel ikke kan få en fin kjæreste så lenge jeg ikke slanker meg

 

Lol, Nøyaktig motsatt for de som er tynne og vil opp i vekt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Lol, Nøyaktig motsatt for de som er tynne og vil opp i vekt.

Så de som vil gå opp i vekt har høy selvtillit og klarer ikke å spise godteri midt i uka?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Og felles for begge grupper er at vektendring ikke magisk ordner alle deres problemer :)

Hm men det hadde fikset alt for meg, de siste 3 årene har jeg bare fokusert på å slanke meg, sikkert hatt mer tilbakefall enn noen mennesker har i hele dems liv, ihvertfall i løpet av så kort tid. Når jeg endelig får det til kan jeg leve et normalt liv uten å tenke å slanking

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Problemet ditt sitter ikke rundt midjen, det sitter i hodet.

Jo men faktum er at når man er slank så ser man penere ut enn når man er kraftig lubben, ser så mange velltrente menn på tv at jeg blir misunnelig og dermed får mer lyst til å slanke meg, også så vil jeg ikke bli så fort sliten som jeg blir nå. Neste uke skal bli en ny start i livet mitt, en ny era.

Lenke til kommentar

Så de som vil gå opp i vekt har høy selvtillit og klarer ikke å spise godteri midt i uka?

 

Haha, nei sorry. Tenkte feil.

 

De som vil opp i vekt har det akkurat likt. De tenker akkurat som du bare at det er motsatt vei.

 

"skulle ønske" og "hadde jeg bare" er en slitsom og destruktiv tankegang.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...