Gå til innhold

Qtek 2020 online manual?


andjoha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du går på Start/Programs, finner du Camera der?

 

Hvis ikke høres det ut som om det er en custom ROM eller lignende her ja... men det finnes alltids veier rundt, du kan jo prøve ut dette programmet f.eks.:

 

http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1226

 

Det er en tidlig beta, så det har noen bugs og er ikke voldsomt stabilt. Jeg måtte avinstallere det pga av at det ødela forbindelsen med BT-headset'et mitt.

Lenke til kommentar
har litt problemer med å få installert programvare jeg.. noen som vil veilede meg litt?

Desktop installer - typisk en setup.exe eller setup.msi laster du ned og dobbeltklikker på. Den vil så bli installert via ActiveSync. Hvis du vil installere på et minnekort må du svare nei på å installere i default mappe, så kan du velge mellom minne eller minnekort.

 

.CAB filer må kopieres over til Pocket PC'en. Så må du finne den med File Explorer og starte den på Pocket PC'en. Da vil den installere automatisk.

 

.EXE filer som ikke vil kjøre på PC'en, typisk får du beskjed om at det ikke er en Win32 ett-eller-annet fil. Disse er de mest kronglete, disse må kopieres manuelt over til Pocket PC'en, også må du lage snarvei manuelt til \Windows\Start Menu\Programs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...