Gå til innhold

Følger ikke "Half Life - Source" med i HL2 retail?


Anbefalte innlegg

Du kan kjøpe HL2 med DoD og HL:S, men det er eigne pakker for det. Du kjøpte HL2 i butikken, og alt som følgte med i den pakken stod på coveret, så du kan ikkje klage over at du ikkje får ei vare du aldri har betalt for.

 

Kven veit, kanskje det kjem ei pakke med HL:S og DoD i butikkane eller på Steam. Så vidt eg veit er ikkje DoD:S ute eingang.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha moro og se folk whine away når de faktisk er nødt til og betale for spillene de skal spille. Det at man må betale ekstra for ting utviklere sitter dag og natt og programmerer for og få ferdig til et community som peser dem helt utrolig - ja det er merkelig er det ikke?

 

Jeg tror jaggu jeg skal dra på bensin-stasjonen i morgen og fylle full tank, for deretter nekte og betale fordi jeg allerede har kjøpt bilen. Siden motoren trenger fuel, så burde jo dette være gratis.

 

La nå Valve få tjene pengene sine da, det er tross alt jobben deres det her. Og det er ingen som er flinkere til å lage FPS enn dem atm. Istedenfor og syte og klage over at det nesten er umulig og cracke dette, så kan dere heller betale for den varen dere skal bruke.

Du klarte dessverre ikke å oppfatte problemet. Så, *ignore*

Problemet er at du ikke leste før du kjøpte. Så ser ikke problemet.

 

*forlate tråd før bombardement begynner*

Du forstår enda ikke dessverre. Det som frustrerer meg er at ikke det finnes en "pakke" som kun inkluderer DOD og Half Life Source. Kun det!

 

Utrolig kjedelig for alle de som har kjøpt hl2 i butikken. :thumbdown:

 

Hvis jeg vil ha DOD nå så må jeg kjøpe hl2 engang til. Det blir alt for dumt for meg iallfall. :thumbdown:

Ja på akkurat det området kan jeg være enig. DoD:Source skal være utrolig bra for at jeg gidder og kjøpe det seperat. Men det er fullt mulig det blir akkurat så bra, for er det noe som har potensiale til å simulere skikkelig heftigere krigs-scenarioer - så må det være source-motoren. Men det venter jeg og finner ut. Jeg kjøpte standard-pakka akkurat som deg, bare fordi jeg har HalfLife 1 fra før - og de oppdateringene som ble gjort ikke interesserte meg noe særlig. Ser man bort ifra DoD, så har man jo CS:S og alle de andre moddene som kommer på løpende bånd fremover. Jeg betalte 299,- og vil si det var verdt hver eneste krone.

 

Er DoD:Source verdt 299.- til, ja så betaler jeg 299,- til.

Hvis ikke - så lar jeg vær :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte HL2 i butikken. Liker å ha spill i en original pakke, i stede for nedlastet fra nettet.

Etter hva jeg har hørt andre si om HL:S så er det så å si prikk likt originalen som kom i 98.

Og DoD kan jeg lett leve uten. Men kommer det som en liten tilleggspakke hvor man slipper å betale for hele sulamitten en gang til, så skal man ikke se bort i fra at jeg gjør det.

Men slik jeg ser det, så er det waste of money å kjøpe en av silver eller gold pakken via Steam når jeg allerede sitter med original DVD'en fra butikken.

Lenke til kommentar
Uansett, HL:Source var visst nærmest bare en gimmick etter det jeg har lest. Ingen som helst praktisk forskjell fra originalen. Mange sier tom. at grafikken så bedre ut i med "Blue Shifts" grafikk-tillegspakke. :thumbdown:

Hadde selv også lyst på HS:S men etter at jeg fant ut dette droppet jeg det totalt.

Det er faktisk sant!! det eneste som ser bedre ut i HL:source er vannet, og så har du ragdoll effektene og litt av fysikken.Men folka såg bedre ut med blue shift`s power pack eller ka den het :thumbdown: *lowdown*

Lenke til kommentar
Det er faktisk sant!! det eneste som ser bedre ut i HL:source er vannet, og så har du ragdoll effektene og litt av fysikken.Men folka såg bedre ut med blue shift`s power pack eller ka den het :thumbdown: *lowdown*

Det er faktisk en rekke forbedringer i HL:S. I tillegg til vanneffekten er både lyden, teksturer og fysikken oppgradert. Noe må de jo ha gjort siden størrelsen på Sourceversjonen er ca doblet i forhold til orginalen. Anbefaler et grundigere ettersyn så oppdager dere nok endringene. Men HL2 standard er det ikke på spillet.

Lenke til kommentar

Det er jo mulig disse blir tilgjengelige for kjøp senere...

 

Er noen som jobber med å få konvertert over high def modelene og texturene fra ps2 utgaven av halflife (de er bedre en blueshift) så da blir det nok bedre med en gang skal man se.

 

jeg venter enda på at collectors edition skal komme til norge. Ryktene tilsier 10. des. Noen som vet mere?

Lenke til kommentar
Det er faktisk sant!! det eneste som ser bedre ut i HL:source er vannet, og så har du ragdoll effektene og litt av fysikken.Men folka såg bedre ut med blue shift`s power pack eller ka den het :thumbdown:  *lowdown*

Det er faktisk en rekke forbedringer i HL:S. I tillegg til vanneffekten er både lyden, teksturer og fysikken oppgradert. Noe må de jo ha gjort siden størrelsen på Sourceversjonen er ca doblet i forhold til orginalen. Anbefaler et grundigere ettersyn så oppdager dere nok endringene. Men HL2 standard er det ikke på spillet.

Eg spillte oitt HL:S og så ingen forbedringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...