-Teddy- Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Har søkt litt, men fant ikke noe som funket. Har problemer med dette: 1 .Jeg bruker ikke STEAM til å kjøre CSS, hvordan får jeg -heapsize 512000 til å fungere? Har lagt det inn i shortcut'n til spillet og, men det funker ei. 2. Hvordan få console? Jeg har bindet / til +toggleconsole, men får bare unknown command hver gang jeg trykker på |. 3. Når jeg går på objekter flytter DE MEG og ikke JEG DEM.
pronoob Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 3. Server settings/map'et som gjør dette, standard cs:s maps og servere bruker cs:s fysikk.
-Teddy- Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 3. Server settings/map'et som gjør dette, standard cs:s maps og servere bruker cs:s fysikk. Mener å huske det var en cmd jeg kunne stille på dette da. Noen postet den men finner den ikke igjen :/
Never_Ever Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 1. Du bruker en piratkopi med andre ord? 2. Du må binde "\", ikke "/" for å få consolen til å funke
-Teddy- Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 1. Du bruker en piratkopi med andre ord?2. Du må binde "\", ikke "/" for å få consolen til å funke 1. Ja. 2. Har prøvd med begge Hjelp meg litt da folkens
brillan Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 1 .Jeg bruker ikke STEAM til å kjøre CSS, hvordan får jeg -heapsize 512000 til å fungere? Har lagt det inn i shortcut'n til spillet og, men det funker ei. Ikke bruk warez 2. Hvordan få console? Jeg har bindet / til +toggleconsole, men får bare unknown command hver gang jeg trykker på |. Prøv "bind "\" "toggleconsole" 3. Når jeg går på objekter flytter DE MEG og ikke JEG DEM Da spiller du på et map som har "enity_phys_multiplayer" (elns)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå