Gå til innhold

Half-Life: HL2: For kort?


Anbefalte innlegg

Er det noen fler som synes at Half-Life 2 ble for kort?

Jeg sitter med skjegget i postkassen nå og lurer på om deler av spillet rett og slett forsvant...

En annen ting som kanskje ikke kom helt uventet på andre er det totale fraværet av noen multiplayer del! Noen som vet hvorvidt det kommer i en patch snart eller noe sånt?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, tror at hvis man sitter å spiller i lange strekk så tenker man ikke over hvor tida har blitt av.

 

Jeg synes stort sett alle spill som er bra er alt for korte jeg, er litt det samme som hvis man er ferdig med ei bok som er kjempe bra så vill man bare ha mere.

 

Heh, jeg syntes the ultimate hitchhickers guide var for kort jeg ;)

 

Tror det handler mye om ønsket om mere. Og det må jo være en bra ting.

 

Men det er jo ingenting som hinder en i å ta det hele en gang til. Det hender jo tross alt at man leser bøker eller ser filmer flere ganger ;)

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Lol, jeg har ikke fått sjangsen til å spille det enda pga biosproblemer, og jeg var den første som kjøpte det 10 min etter åpningstid på Spiderman her i Stavanger...

 

Tragisk....

*trøsteklappepåskuldera* :D

 

Jeg har bestillt CE så jeg må vente på den, men det er ganske greit med tanke på at jeg har eksamen snart ;)

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Gjest member-60584

brae spill er som regel kort... hvertfall når det gjelder FPS genren...

 

jo bedre de lager det jo kortere blir det, jo dårligere det lager det jo lengere blir det. i noen tilfeller er dette ikke sant da..

Lenke til kommentar
alt for kort og alt får dårlig

at det får top score over allt er rart , er ikke så bra spill

De som omtaler spillet tør vel ikke å gi spillet en dårlig konklusjon. Gamespot har så langt gitt spillet dårligst karakter. De gir HL2 dårligere karakter en Burnout 3, Halo 2 og GTA SA.

 

Flyttes til kategori for Half-Life.

Lenke til kommentar

Nå sitter ikke jeg og spiller hele dagen. Men har kommet til strandlinjen og kjører bil jeg også! :yes: Har nok ikke tenkt å runde dette spille riktignok ennå. Den gravety gunen er jo halve morroa jo! :p Bruker en haug med tid bare med å leke med den. Bruker heller ikke noen andre våpen enn dette. Tar opp sagblader, metaller og andre skarpe objekter, tønner, kasser og kaster de mot fienden jeg! :!:

 

Er jo så gøy å sette de monstrene i fyr og flamme enn å skyte de eller at de fyker en 2-4 meter vekk når du slenger ting på de! :love:

 

Dette er spillet jeg har gledet meg lenge til samt inkudert MSG 3 så skal ikke bare runne det av sånn uten vidre!

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Når man legger ut 400,- kr på et spill, så bør man i alle fall få 15 timers spilling for det. Det får man med HL2.

 

I tillegg så følger CS:S med, og det er jo ganske varierende hva de enkelte får ut av det. På disse fire ukene (?) siden CS:S ble sluppet, så har jeg spilt det i kanskje 100 timer. Jeg er veldig fornøyd med HL2-pakken. :yes:

 

Off-topic:

Ergerlig med den (lyd-)laggingen, da. VALVe jobber visst på spreng med å finne ut hva det skyldes. Men det er litt rart dersom de ikke visste om problemet på forhånd.

Lenke til kommentar

Nå har jeg faktisk brukt mindre tid på å spille HL2 enn jeg vanligvis bruker på spill. I tillegg har jeg spilt mye WoW OG jeg har vært på skolen om dagen, så dere kan jo tenke dere akkurat hvor mye tid jeg har hatt til spill. Jeg har lekt rundt med Zero point gravity modulator i massevis jeg, aller mest i Ravenholm. (Morro med sagblad)

 

Poenget mitt er at jeg hørte rykter om at Half-Life 2 skulle være lenger enn sin eminente forgjenger. Noe jeg sitter her nå og vet at jeg er snytt for! Jeg brukte kortere tid på å runde Half-Life 2 enn jeg bruker på Half-Life i dag. Dette sier litt med tanke på at jeg kan det utenat! Jeg kunne ha rundet det i blinde! Jeg bruker lengre tid på Half-Life på Easy mode... Så det burde være forståelig at jeg synes det var kort. Det virker nesten som om de har forkortet det for å bruke resten av storyen i Expansionen.

 

Til slutt vil jeg bare si at spillet i seg selv er fenomenalt! Skal ikke se bort i fra at jeg kanskje glemte å telle timer mens jeg holdt på. Grafikken og fysikken er helt vill! Har aldri sett noen som har greid det! Til dere som klager over at du kan kjøre grafikken på fullt med en god PC i dag så kan jeg bare si at dere kan holde dere til Doom 3, for der betyr grafikken mye mer enn noe annet i spillet! Half-Life 2 er et evig mye mer helhetlig spill enn mange andre spill som er gitt ut i år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...