Gå til innhold

CAT 4.12 beta ute


Ronnie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må vell innrømme at jeg bare har 3Dmark2k,2k1SE,2k3, og 2k5 å teste med. har Doom3, men orker ikke laste inn. ikke har jeg CS:S heller. har testa det da på denne maskina, fikk ca. 98FPS på standard innstillinger. da het driveren sikkert 4.10.

 

Epz.

 

edit: trykkleif0rZ

Endret av EpziloN
Lenke til kommentar

Hei

Jeg hadde tenkt til å laste ned 4.11 jeg har 4.10 tror jeg , hvordan skal jeg gjøre dette ? skal jeg avinstallere Alt av Ati jeg har i control panelet mitt også laste ned en hel pac k?

Kan noen gi link til denne packen ?

 

Btw: Hvordan sjekker jeg hva slags versjon av Catalyst jeg har ? Og er 4.12 beta veldig bra ?

Lenke til kommentar

Har nå testet 4.12 Driveren og her er i alle fall mine resultater :

 

Doom 3 : +5Fps

X2 The threat : +8Fps

Far Cry : <Ingen Merkbar endring fra 4.11>

NFSU : Ingen mikrolag, føles mye bedre (har ikke tatt fps) og bruker mer aa gjennom kontrollpanelet.

 

Så langt så synnes jeg at 4.12 er en veldig solid driver, så den blir ikke avinstalert med det første.

Lenke til kommentar
er denne Ati driveren 4.12 veldig solid a ? Jeg har Sp 2 har det noe å si ?

 

Plz svar fort :D

Anbefaler 4.11 av alle offisielle drivere, av Beta drivere så er helt klart 4.12 den beste hittil (av alle drivere), gir fullstendig f i hva som er best i DEMOMARK03,05 etc da dette er helt uviktig (tester heller i spill).

Lenke til kommentar
Men hva er risken for å ha 4.12 installert ?

Kan noe bli ødelagt ? Og hvis noe skulle skje kan man da switche tilbake til 4.11?

 

Litt trege spørsmål men er litt usikker her

Der minimal sjanse for at noe blir ødelagt. Det kan skaffe deg problemer med Windows kansje, men det er ikke så stor sjanse for det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...