Gå til innhold

CAT 4.12 beta ute


Ronnie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Enorm stor forskjell!

 

3D Mark 2001:

Med Catalyst 4.10: 15876

Med Catalyst 4.12: 16159

 

Alt dette med et uklokket 9800 pro.

Specs under:

Du og andre her er jo "tottalt" latterlige! :p

Kaller du *det* enorm forskjell?

Du får laaaaangt større forskjell i 3DMark01 ved å endre DRAM-settings fra Standard til Ultra..som ett eksempel..

Fatter ikke denne "hypen" etter nye drivere..

Dette er jo kun noe å mase om dersom den nye driveren har støtte for ny HW, vesentlige feilrettinger samt tilpaskninger for høyere ytelser i ett gitt favorittspill?

Men jeg kan jo ta feil..

:blush:

Lenke til kommentar
Enorm stor forskjell!

 

3D Mark 2001:

Med Catalyst 4.10: 15876

Med Catalyst 4.12: 16159

 

Alt dette med et uklokket 9800 pro.

Specs under:

Du og andre her er jo "tottalt" latterlige! :p

Kaller du *det* enorm forskjell?

Du får laaaaangt større forskjell i 3DMark01 ved å endre DRAM-settings fra Standard til Ultra..som ett eksempel..

Fatter ikke denne "hypen" etter nye drivere..

Dette er jo kun noe å mase om dersom den nye driveren har støtte for ny HW, vesentlige feilrettinger samt tilpaskninger for høyere ytelser i ett gitt favorittspill?

Men jeg kan jo ta feil..

:blush:

Hvem er det egentlig som bryr seg om en så "steingammel" benchmark som 2001. :no:

Endret av TAS
Lenke til kommentar

Gjorde en kjapp test imellom 4.11b og 4.12b i CS: Source Stresstest.

cpu og minne på stock.

P4C 2.8

twinmos 512mb, ikke dual @ 2.5-3-3-7..

x800xtpe @ 500/500

 

1280x960,,, 4xAA,, 8X AF

4.11b:91.41 fps

4.12b:93.48 fps

 

1024x768,,, 0xAA,,0xAF

4.11b: 95.81 fps.

4.12b: 102.74 fps.

 

ser ut som at det er cpu og minne som begrenser meg ja.. :p

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

 

Hvem er det egentlig som bryr seg om en så "steingammel" benchmark som 2001. :no:

 

faktisk veldig mange, i motsetning til 3dmark03, og 3dmark05, tester 01 CPU og minne...

3D Mark 03 tester CPU.....det kommer jo opp CPU test når du kjører det.........

bare gametestene gjelder i scoren ;) CPU-testene og de andre testene har ingenting å si, bortsett fra hvis du vil sammenligne med andre!

Lenke til kommentar

Kan godt hende det bare var en tilfeldighet, men 4.12beta-driverne ødela totalt for Everquest II i mitt tilfelle. Spillet gikk UTROLIG hakkete, var vel nede på 10 fps eller noe sånt, og da med en veldig ustabil framerate i tillegg. Spillet gikk altså i rykk og napp, og var rett og slett uspillbart.

 

Counter-strike Source gikk derimot helt fint... Jaja, det verste er at det ikke hjalp å avinstallere driverne på vanlig måte heller, med drivercleaner og slikt, for å å installere 4.11 - feilen var der fortsatt. Prøvde så 4.10, som fungerte fint i EQ2 tidligere, men feilen var der like fullt.

 

Hadde heldigvis en backup av windowsinstallasjonen min, så etter å ha tatt inn den og installert 4.11, fungerer nå EQ2 helt som det skal.

 

Kan godt hende dette var en tilfeldighet, men nå er jeg selvsagt skeptisk til versjon 4.12beta av disse driverne :p Har noen andre her spilt Everquest2 med 4.12 uten problemer, eller skaper de problemer for andre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Hmm.. har ikke prød de nye driverne jeg heller.. men jeg får da veø prøve de :!:

Får vel laste ned den betan jeg også da og da får vi se om det er noen forskjell på mitt system..

 

AMD 3000Xp+ (2,16Ghz)

1,5 Gram

X800XT PE <--- spesielt glad i denne :love:

 

Bruker å kjøre cssource glatt med fult på details..så vi får se!

Lenke til kommentar

Jeg har funnet poster på andre forum fra folk som kjører Everquest 2 med 4.12beta uten problemer, så det var antakeligvis et engangstilfelle. Jeg får vel teste igjen, da. ;)

 

Men det får bli ETTER at jeg har testet Half-Life 2 litt, vil ikke risikere noe tull som kan skape forsinkelser her. Man må jo prioritere. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...