Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søker Jente fra Notar - Oppklart


Anbefalte innlegg

Hei!

Har ett litt spes problem.

I forrige uke var jeg på ett hotell i Vikersund som heter Tyrifjord. Her traff jeg ei søt jente som jeg ønsker å komme i kontakt med igjen. Problemet er bare at det eneste jeg vet om ho, er at ho jobber på Notar!!! :cool:

Lett ikke sant. Jeg vet ikke navn eller bosted. Bare hvordan ho ser ut :D

 

Så derfor håper jeg på å komme i kontakt med noen som kjenner noen som var på dette hotellet i tidsrommet tordag 041104 til lørdag 061104.

 

Har du noe som helst som kan være av betydning, så vær så snill å send meg en PM :)

 

 

Mvh

Gremlins

Endret av gremlins
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt hotellet og forklar situasjonen og en bekrivelse av hvordan hun så ut mens de enda kan huske det... Er vel den greieste løsningen tenker jeg. :yes:

Og sjansen er vel stor for at hun var der via firmaet? Og da er hun jo registrert inn under det på hotellet også.

Endret av Kong_Tom
Lenke til kommentar
Har kontaktet hotellet, men de utgir ikke personopplysninger på besøkende.

 

Hvor finner jeg salgsmeldinger?

 

Har kikket på notar-sidene på nettet, men de har ikke bilder av ansatte. Men mail adresse til kontorene derimot :yes:

Ta kontakt med hotellet og si at du har noe som tilhører dama. Hvis de nekter å gi ut adresse, så finner du det hun angivelig skal ha mistet og putter en lapp med, og gir den til hotellet som igjen overleverer den til damen.

Lenke til kommentar
Har kontaktet hotellet, men de utgir ikke personopplysninger på besøkende.

 

Hvor finner jeg salgsmeldinger?

 

Har kikket på notar-sidene på nettet, men de har ikke bilder av ansatte. Men mail adresse til kontorene derimot  :yes:

Ta kontakt med hotellet og si at du har noe som tilhører dama. Hvis de nekter å gi ut adresse, så finner du det hun angivelig skal ha mistet og putter en lapp med, og gir den til hotellet som igjen overleverer den til damen.

Hey. Ingen dum ide. Men det er bare ett par problemer.

1. Hotellet er ca 20 mil unna, så da må dette evt sendes. Går egentlig greit.

2. Hvordan kan jeg være sikker på at den rette dama får den pakka? Jeg vet jo ikke hva ho heter eller hvor ho bor.... :cry:

Lenke til kommentar

Saken oppklart og dama funnet :D

En mail til ALLE Notar kontorene i øst-norge og sør-norge fixet saken. Totalt 29.

Det ble visst litt av ett styr. Ho hadde fått utallige mailer og en haug med tekstmeldinger i dag tidelig. Hehe. Lo så jeg rista.

Men det funka ivertfall.

Takker til alle som kom med gode forslag her.... :yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Saken oppklart og dama funnet :D

En mail til ALLE Notar kontorene i øst-norge og sør-norge fixet saken. Totalt 29.

Det ble visst litt av ett styr. Ho hadde fått utallige mailer og en haug med tekstmeldinger i dag tidelig. Hehe. Lo så jeg rista.

Men det funka ivertfall.

Takker til alle som kom med gode forslag her.... :yes:

bra du fant hu da,

lykke til videre :thumbup:

Lenke til kommentar
Fortell hvordan det går videre!!!
Det er du nødt til. ;)

enig.. du kan da ikke legge ut en slik forespørsel.. få løst den og ikke fortelle fortsettelsen.

 

var borte i noe lignende en gang, men jeg visste navn (trodde jeg), fødselsdato og hvor hun kom fra.. hun var befal i infanteriet.. så det endre meg at jeg skrev brev til alle militære forlegninger i sør-norge i tilegg til folkeregisteret der hun kom fra....

 

så jeg skjønner godt "desperasjonen" til trådstarter da han ønsket å finne henne...-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...