Gå til innhold

Hvem forsvinner av Bushs ministere?


Anbefalte innlegg

Hva defineres som masseødeleggelsesvåpen ??

Neida atomvåpen har aldri vært med der :grin:

Nei saken er den at fordi det ikke står atomvåpen skrevet rett ut så har det aldri vært nevnt og om ikke usa mente atomvåpen måtte de da spesifisere dette , noe de ikke gjorde , men selv usa har i sin definisjon av masseødeleggelsesvåpen med at dette omfatter atomvåpen .

Skjønner godt at du velger slike tolkninger da du selv vet like godt som meg og resten av verden at usa dreit på draget i denne saken , problemet er at du ikke er istand til å se dette .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud Snekker`n, her når du nye tragiske høyder (eller rettere sagt bunnivåer). Fordi om atomvåpen er masseødeleggelsesvåpen betyr det ikke at det automatisk er atomvåpen man mener når man snakker om masseødeleggelsesvåpen. Det er mange andre typer, som kjemiske og biologiske våpen.

 

"Jeg så et dyr på plenen min i kveld," sier jeg.

"Det må ha vært en elg det da!" sier du.

"Hvorfor det?" spør jeg.

"En elg er da et dyr," er svaret ditt.

Endret av farke
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Snekkeren.

 

Jeg sier at jeg har kjopt frukt pa butikken.

Betyr det at jeg har nodvendigvis kjopt epler?

 

I din form for logikk, pastar du da at jeg har kjopt epler, selv om jeg har bare kjopt bananer og appelsiner.

 

Bare innse at du har nok en gang blitt tatt pa fersken med a omskrive alt som du horer til noe helt annet.

Lenke til kommentar
Snekkeren.

 

Jeg sier at jeg har kjopt frukt pa butikken.

Betyr det at jeg har nodvendigvis kjopt epler?

 

I din form for logikk, pastar du da at jeg har kjopt epler, selv om jeg har bare kjopt bananer og appelsiner.

 

Bare innse at du har nok en gang blitt tatt pa fersken med a omskrive alt som du horer til noe helt annet.

Jeg har ikke omskrevet noe , men jeg HAR tidligere bedt deg la være å sende PMèr til meg med dine nedlatende holdninger .

 

Her er siste:

 

Trodde ikke du kunne toppe den om 60 Minutes, men na har du jaggu meg klart det igjen. Bravo! Jeg sier det en gang til: kanskje det er pa tide at du holder deg til de andre delene av forumet? Eller skal du fortsette a drite deg ut i a fortelle roverhistorier som at person A sa B nar de egentlig sa C?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Jeg har ikke omskrevet noe , men jeg HAR tidligere bedt deg la være å sende PMèr til meg med dine nedlatende holdninger .

Neida, du har bare hevdet at 60 Minutes sa noe de ikke sa, og na hevdet du at NRK og Powell sa noe de ikke sa. Jeg gav deg sjansen til a bevise med din egen kilde at du hadde rett, men det kunne du selvfolgelig ikke gjore.

 

Jeg sa forovrig ikke noe annet i min private melding til deg enn farke nettopp har sagt.

 

Seixon: Tror du innerst inne på det du sier?

Hva mener du med det? Kan du vaere litt mer noyaktig, sa gar det kanskje an a svare? Jeg sier det jeg mener og vet, ja, men er det noe spesielt du siktet til kanskje?

Lenke til kommentar

USA hevdet at det var masseødeleggelsesvåpen, dette har ikke blitt funnet.

-"The two arrows indicate the presence of sure signs that the bunkers are storing chemical munitions"

-"At this biological weapons-related facility "

-"one facility that was related to weapons of mass destruction"

-"To support its deadly biological and chemical weapons programs, Iraq procures needed items from around the world using an extensive clandestine network"

 

Men er det egentlig værre med atomvåpen enn biologiske og kjemiske våpen?

Lenke til kommentar

Jaja, idag kom det til syne at Powell ble trolig presset ut av Bush Admin. Hvorfor kommer ikke dette som uforventet når Powell var en av de som faktisk ønsket å løse problemer på andre måter enn å gå rett til krig. Han passet liksom aldri helt inn i Bush's krigstørste administrasjon.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Powel har gjordt en god jobb , eneste feilen var den redgjørelsen han kom med ang alle de fabrikkene i Irak og at Irak hadde atomvåpen , dette viste seg å være løgn . Men dette var jo et bestillingsverk fra Bush da han ikke hadde en reell grunn til å trosse Fn .

1. Fabrikkene var basert pa fire forskjellige vitner.

2. Han sa aldri at Irak hadde atomvapen.

3. Nar skal du komme tilbake til denne verden?

4. Fremstillingen din av Powell som en liten nikkedukke er like toskete som dine logner om at Powell sa Irak hadde atomvapen. Hvis det er noen som lyver her, sa er det deg.

At du i det hele tatt gidder å forsvare en slik hendelse. Dette vil alltid bli husket som dagen da "USA prøvde å lyve verden opp i ansiktet".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...