Gå til innhold

Arafat er hjernedød, melder flere kilder.


Anbefalte innlegg

enig at den nobels fredpris tingen er godt utvannet ... ser det bare på årets kandidat ... urk.

men man gir den da ikkje til terrorister

Et lands terrorist er et annet lands frihetsforkjemper.

 

Jeg er forøvrig enig i at Arafats bortgang er positivt. Forhåpentligvis får dette fart i konflikten (misforstå meg rett: Til en fredsløsning). 40 år med samme statsoverhode er ikke sunt for noen stat. skulle gjerne sett Sharon Forsvinne også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PelsJabok hvis Arafat hadde blitte "executet" vil ihvertfall palestinerne sørge for at helvete virkelig bryter løs. hvis arafat først skulle dø så ,er dette en bra måte, for da slipper man at han blir en martyr. Kanksje rart å mene at noen dør, men at han dør på denne måten er bedre enn at han blir martyr. Martyrer blir fobilder for potensiele terrorister...

Lenke til kommentar

 

Jeg er forøvrig enig i at Arafats bortgang er positivt. Forhåpentligvis får dette fart i konflikten (misforstå meg rett: Til en fredsløsning). 40 år med samme statsoverhode er ikke sunt for noen stat. skulle gjerne sett Sharon Forsvinne også.

Så enig så enig! Begge de to gamle høvdingene er produkter av en ganske så blodig fortid!

Lenke til kommentar
Et lands terrorist er et annet lands frihetsforkjemper.

Kulturrelativismen viser sitt grusomme ansikt gjennom slike uttalelser.

 

Kulturrelativismen sier vi må se på rett og galt fra de enkelte kulturers ståsted. Det betyr at det vi mener er rett, ikke nødvendigvis er rett for andre.

 

Problemet med kulturrelativismen er det gjør det umulig å fordømme andres handlinger. Fordi andre kan alltid unnskylde seg med at det er rett fra deres ståsted.

 

Så kjønnslemlestelse er greit i andre kulturer. Kvinneundertrykkelse er greit. Barnemishandling er greit. Terrorisme er greit. Hvilken rett her vi til å fortelle andre hva som er rett og galt?

 

Kulturrelativsme gjør oss til dyr uten moral, fordi den tvinger oss til å akseptere alle ugjerninger og ondskap.

 

Mitt standpunkt er: Å angripe og drepe uskyldig tredjepart med det formål å skape frykt og politisk press, det er galt, og kan ikke aksepteres.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Arafat er ikke syk, han ble selvsagt forgiftet av Mossad. De har forsøkt å drepe han i 40 år.

Kilde? :p

 

Arafats bortgang kan slå ut på to måter slik jeg ser det, enten faller PLO og Palestina sammen, eller så vekkes fighter-spiriten på alvor. Personlig satser jeg på det siste, for jeg tviler på at den gamle mannen har styrt både PLO og Palestina alene, så svak helse som han har hatt. ;)

Lenke til kommentar

Vatts de påint?

Her diskuterer man løgner, sladder og spekulasjoner, som pressen sprer rundt som ild i tørt gress. Dere kan tro de koser seg nå, når alle går på nettsidene til Dagbladet/VG (same shit, different wrap )og går amok på linkene der.

Dere bør skjønne at pressen ikke vet noen ting enda, så hvorfor gå rett i baret og la dere lure?

Ingen vet, foruten noen få, om Arafat er død eller ikke! Ikke gravlegg mannen så tidlig, han kan bli et "levende lik"!!

 

Det skal bli djevelig morsomt og se bortforklaringene fra media, hvis mannen oppstår fra "de døde" igjen. :!:

Endret av runmad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...