Gå til innhold

Arafat er hjernedød, melder flere kilder.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er full forvirring om helsetilstanden til palestinernes leder Yasir Arafat. Tidligere i kveld kom det melding om at han var klinisk død, men dette ble senere tilbakevist av det franske militærsykehuset der Arafat får behandling.

 

Hvis Arafat dør går området ad undas. :(

Endret av Gimper
Lenke til kommentar

Pelsjakop: Har alltid en god fundamentalistisk synsvinkel på ting hehe

 

Nja, kan være både fordel og bakdel med en dau arrafat. Frykter mest at palestinerene får en svak ledelse, som igjenn fører til mer problemer for palestinerene.

Israel vil jo ha "fredssamtaler" med en palestinsk leder som de kan diktere freden 100% til. Det finnes jo ingen sterk palestins leder som kan ta over.

 

Den største faren er at uten en palestinsk leder så har grupperinger i palestina lettere for å bedrive terror. Og det blir vanskeligere å sammle dem under en felles paraply. Eller at fundamentalister tar over styringen.

Lenke til kommentar

Good riddance!

 

Denne mannen har vært en sorg for en hel verden, og verden vil bli et bedre sted når han er borte.

 

Jeg tror desverre ikke på noen rask endring i midtøsten. Men det er lov å håpe på at Bush plan for en palestinsk stat blir mulig nå som proppen er ute av systemet.

 

Forøvrig er det en skam at Arafat har fått fredsprisen. Om jeg en dag skulle bli tildelt prisen, så ville jeg sagt nei takk. Prisen er verdiløs nå, kun et virkemiddel for en politisk agenda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...