Gå til innhold

Admin på FoCo cheater!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg lagde denne treden, var fordi jeg ikke synes det er riktig at en admin cheater på en server. Jeg står enda fast på min besluttning om at en av adminene cheatet...

 

Og grunnen til at jeg ikke ønsker å neve noen navn, er fordi jeg ikke har noen form for bevis til å kunne beskyld en enkeltperson. Nå har jeg lært å alltid recorde en cheater!

Lenke til kommentar
Ja, han var det.

 

Og til første kommentaren din, er det rart? Folk må da få lov til å forsvare det de bruker halve fritiden sin på omtrent.

1. Ok, riktig UnStop. Glemmer aldri den gangen han eide meg på de_dust med usp like utfor CT-basen. Noen år siden i CS 1.5. Det var tider det, slike tider opplever jeg vel aldri igjen, siden det i dag bare er NOOB NOOB NOOB!! NABB!! NJUB! TAPER! OMFG WTF FFS GULL HS CHEAT AIMBOT OMFG!!

 

Vel, den gangen spilte jeg med ganske greie folk, var de samme gamle folka hele tiden. Det var rett og slett "bare-et-spill"-miljø blant disse folka, derfor var det morsomt å bli eid også. Nei, i dag er det ikke lenger rose vegger med grønne elefanter på, og puter man kaster på hverandre. Ehh, hva er det jeg sier?

---

 

2. For meg er det likegyldig om man tilkaller "hjelp" til å bekrefte at en ikke cheater (men hensikten var kanskje bare at de skulle se tråden?). Trådstarter mistenker at vedkommende cheater, man kan da på en høflig og seriøs måte nekte eller motbevise dette.

 

Får da mer lyst til å tro det motsatte av det en whiner sier, siden det bare er pisspreik (noob og sånt). Ikke misforstå, tar ikke parti med noen her, men man kan vel rydde opp i denne saken på en seriøs måte? Og til slutt så er alle glade og gir hverandre bananer (ehh, vet seriøst ikke hva det er med meg i dag).

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg lagde denne treden, var fordi jeg ikke synes det er riktig at en admin cheater på en server. Jeg står enda fast på min besluttning om at en av adminene cheatet...

 

Og grunnen til at jeg ikke ønsker å neve noen navn, er fordi jeg ikke har noen form for bevis til å kunne beskyld en enkeltperson. Nå har jeg lært å alltid recorde en cheater!

Hvorfor mener du han cheater egentlig? Kan du nevne noen spesifikke hendelser? Annet enn bare å si at han hadde sinnsykt bra aim og drepte deg gjennom vegger flere ganger, for det er rimelig dagligdags.

Lenke til kommentar

Dette blir for teit da.. Etter det jeg tror har ikke blackslash spilt veldig mye cs, siden han ikke vet forskjellen på en cheater og en bra spiller.

Og JA, det er en forskjell.

 

For det første, man ser med en gang hvis det er en aimbot, man ser det på måten crosshairet beveger seg på, gjerne at det 'snapper' direkte til hodet på en digital/mekanisk måte.

Jeg kan tenke meg at Vizla ikke hadde dette, men at han bare siktet bra.

 

For det andre, siden vi har utelukket aimbot, å anklage for wallhack på et map som de_nuke blir bare teit.

Mappet er jo laget av papir og de fleste folk som har spilt i mere enn 6 måneder vet hvor man skal skyte og når for og treffe flk gjennom.

 

Alt i alt tror jeg blackslash bare trenger litt mer erfaring.

 

Men Vizla, som blackslash sa i sin originale post 'ekstrem aim, visste alltid hvor han skulle skyte, tok mange hs og gjennom veggen'.. Ta det som et kompliment :D

Endret av joltaire
Lenke til kommentar
Finnes ikke cheatere!

 

Pass på når dere anklager noen for cheat, er drit lei å høre på whininga til folk. Det er faktisk mulig å skyte gjennom vegger/smoke. Og ja, du kan også ta headshot 24/7.

Dersom du tror at cheatere ikke finnes, vil jeg oppfordre deg til å søke på cheater demos, e.l. Det er mange man merker med en gang, "løpe rundt i 200 med kniv"-tråden var oppe her på forumet for ikke så lenge siden. Denne har jeg vært borti et titalls ganger det siste halvåret.

 

Har den tvilsomme fornøyelsen av å kjenne en cheater personlig. Han er av typen man ikke merker, men han får ikke så mye status for å si det slik...

 

Når det er sagt synes jeg ikke cheats er noe stort problem i cs lenger. Hvis det skulle vise seg at en jeg spiller med cheater, ville jeg kanskje synes dette var morsomt, fordi jeg spiller jamngodt med de han?

 

Er selvsagt irriterende, men det som er enda mer irriterende er folk som whiner cheats, hver gang man tar et par headshots! Det er vanvittige mengder med cs skills der ute på nettet! :yes:

Endret av Munch
Lenke til kommentar

jaja, det er jo ikke første gangen Vizla blir besylt (?) for cheat...

 

Men, ORK whine på cheat, jeg satt på vt med Ammo (aka Porta) da han spillte der, han lo fordi først så whina de på cheat og etter han skifta nick tilba de han nesten som en gud (se bort i fra whininga).

Lenke til kommentar
Jeg har spilt i samme klan som Vizla ganske lenge (not anymore) og har ikke merka noe til cheats...

Og at han er god på nuke er det ingen tvil om, har ikke telling på hvor mange ganger han har tatt alle 5 med minst 3-4 headshots på ramp uten at jeg har fått noen :realmad::D

 

Men som sagt.... Å komme med slike ting uten bevis er unødvendig...

 

 

<3 Vizla ;)

Jeg også :D

 

Spilte mix da Vizla fikk HS Ace på ramp :!:

 

Da gikk det fort :tease::love:

 

litt <3 må jeg også si, men det ble litt mindre etter han slutta med cs :(

Lenke til kommentar
Finnes ikke cheatere!

 

Pass på når dere anklager noen for cheat, er drit lei å høre på whininga til folk. Det er faktisk mulig å skyte gjennom vegger/smoke. Og ja, du kan også ta headshot 24/7.

Dersom du tror at cheatere ikke finnes, vil jeg oppfordre deg til å søke på cheater demos, e.l. Det er mange man merker med en gang, "løpe rundt i 200 med kniv"-tråden var oppe her på forumet for ikke så lenge siden. Denne har jeg vært borti et titalls ganger det siste halvåret.

 

Har den tvilsomme fornøyelsen av å kjenne en cheater personlig. Han er av typen man ikke merker, men han får ikke så mye status for å si det slik...

 

Når det er sagt synes jeg ikke cheats er noe stort problem i cs lenger. Hvis det skulle vise seg at en jeg spiller med cheater, ville jeg kanskje synes dette var morsomt, fordi jeg spiller jamngodt med de han?

 

Er selvsagt irriterende, men det som er enda mer irriterende er folk som whiner cheats, hver gang man tar et par headshots! Det er vanvittige mengder med cs skills der ute på nettet! :yes:

Bra vi liker sarkasme!

 

 

____

 

 

 

Du kunne jo bare tatt screenshot av statsen hannes, det beviser jo helt klart om han cheater eller ikke.

Lenke til kommentar
Finnes ikke cheatere!

 

Pass på når dere anklager noen for cheat, er drit lei å høre på whininga til folk. Det er faktisk mulig å skyte gjennom vegger/smoke. Og ja, du kan også ta headshot 24/7.

Dersom du tror at cheatere ikke finnes, vil jeg oppfordre deg til å søke på cheater demos, e.l. Det er mange man merker med en gang, "løpe rundt i 200 med kniv"-tråden var oppe her på forumet for ikke så lenge siden. Denne har jeg vært borti et titalls ganger det siste halvåret.

 

Har den tvilsomme fornøyelsen av å kjenne en cheater personlig. Han er av typen man ikke merker, men han får ikke så mye status for å si det slik...

 

Når det er sagt synes jeg ikke cheats er noe stort problem i cs lenger. Hvis det skulle vise seg at en jeg spiller med cheater, ville jeg kanskje synes dette var morsomt, fordi jeg spiller jamngodt med de han?

 

Er selvsagt irriterende, men det som er enda mer irriterende er folk som whiner cheats, hver gang man tar et par headshots! Det er vanvittige mengder med cs skills der ute på nettet! :yes:

Bra vi liker sarkasme!

 

 

____

 

 

 

Du kunne jo bare tatt screenshot av statsen hannes, det beviser jo helt klart om han cheater eller ikke.

"Ja, vi tar screen av statsen til Walle.. også sender vi inn til vac, de banner han sikkert" :whistle:

Lenke til kommentar
Skrivefeil er lov på cs-forumet.

Poenget mitt var at han korrigerte et annet innlegg, uten å faktisk gi rett svar selv. Det kalles feilinformasjon, og det er min plikt som medbruker å rette opp i det, for å forhindre eventuelle fremtidige gjentakelser.

 

Og det at det er lov med skrivefeil på CS-forumet er ikke noe ukjent faktum.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...