Gå til innhold

Admin på FoCo cheater!


Anbefalte innlegg

Jeg spillte akkurat på FoCo #2, som jeg pleier å gjøre hver dag. Og har vært fornøyd til nå!

 

Men, idag så jeg og flere andre på serveren at det var en som helt åpenbart cheatet(masse hs gjennom vegg, viste altid hvor fienden var, ekstrem og nøyaktig aim/reaksjon). Vi whina og klagde og til slutt endret han navn til navnet til en av administratorne! Jeg gikk inn på irc kanalen og spurte om en admin kunne gå å se etter om det var en nickstealer eller om det virkelig var adminen... Så en admin fra irc gikk inn og var der i to runder før han gikk ut igjen. Og det var faktisk en ekte admin som cheatet!

 

Jeg nevner ikke navnet på den som cheatet... Og jeg synes det er veldig synd at foco har adminer som cheater... Jeg synes at adminer minst burde går foran med et godt eksempel! Og hendelser som dette svekker min tillit til Foco...

 

-Blackslash

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var _helt_ sikkert at han cheatet? Det er jo bare forkastelig hvis admins cheater. Du har ikke demo? :). Hva er admin til hvis han cheater? Sørge for at han får gjøre det alene?

Jeg ehr _helt_ sikker på at han cheatet...

 

Jeg har alltid syntes at FoCo var så bra :cry:

 

EDIT:

Kan jo vere at han ghosta og hadde ekstrem flaks... Men jeg ville ikke si at det er så mye bedre!

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Jeg er 100% sikker på at det ikke var cheat.. :]

om det var Vizla som var inne, om sant skal sies så er han syk i cs. Medlemmer fra div proffe klaner har sett på han og bekreftet at det ikke er cheats.

 

Skal du gå ut offentlig om noe slikt burde du i ALLEFALL ha beviser.

 

Bare fordi du suger i cs, som alle andre public horer trenger du ikke whine slik :p

Lenke til kommentar
Jeg spillte akkurat på FoCo #2, som jeg pleier å gjøre hver dag. Og har vært fornøyd til nå!

 

Men, idag så jeg og flere andre på serveren at det var en som helt åpenbart cheatet(masse hs gjennom vegg, viste altid hvor fienden var, ekstrem og nøyaktig aim/reaksjon). Vi whina og klagde og til slutt endret han navn til navnet til en av administratorne! Jeg gikk inn på irc kanalen og spurte om en admin kunne gå å se etter om det var en nickstealer eller om det virkelig var adminen... Så en admin fra irc gikk inn og var der i to runder før han gikk ut igjen. Og det var faktisk en ekte admin som cheatet!

 

Jeg nevner ikke navnet på den som cheatet... Og jeg synes det er veldig synd at foco har adminer som cheater... Jeg synes at adminer minst burde går foran med et godt eksempel! Og hendelser som dette svekker min tillit til Foco...

 

-Blackslash

tålte du ikke å bli tatt igjennom veggen et par ganger ? stakkars..

Lenke til kommentar

Du tjener ikke noe på å dra opp en sak som dette. Vizla ER god. det er noe man ikke kan se bort i fra. har spilt med han mange ganger, og han er god. sånn forblir det.

 

Du burde ikke whine over cheat om du ikke vet hva cheat er, eller når du ikke har demo..

 

 

- Crewer - FoCo Admin.

Lenke til kommentar
Jeg spillte akkurat på FoCo #2, som jeg pleier å gjøre hver dag. Og har vært fornøyd til nå!

 

Men, idag så jeg og flere andre på serveren at det var en som helt åpenbart cheatet(masse hs gjennom vegg, viste altid hvor fienden var, ekstrem og nøyaktig aim/reaksjon). Vi whina og klagde og til slutt endret han navn til navnet til en av administratorne! Jeg gikk inn på irc kanalen og spurte om en admin kunne gå å se etter om det var en nickstealer eller om det virkelig var adminen... Så en admin fra irc gikk inn og var der i to runder før han gikk ut igjen. Og det var faktisk en ekte admin som cheatet!

 

Jeg nevner ikke navnet på den som cheatet... Og jeg synes det er veldig synd at foco har adminer som cheater... Jeg synes at adminer minst burde går foran med et godt eksempel! Og hendelser som dette svekker min tillit til Foco...

 

-Blackslash

skal spille i angl på mandag.. kan gi deg hltv ip ? kan du specce så mye du vil.. spiller for retards-online; omeN ( mulig han skal spille for ns hvis han ikke blir satt på "benken" ), darK, mah_man, magnus og meg :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...