Gå til innhold

Admin på FoCo cheater!


Anbefalte innlegg

Tar det litt forsiktig her, så jeg ikke trår på noen`s tær. Men hva er egentlig poenget med å cheate? Er det for de at spillet er blitt kjedelig eller no.. Da kan man heller finne fram ett annet spill og spille(ikke cheate der heller nei!)

eller finne på noe annet å gjøre mener jeg,og la folk som vil spille ordentlig være ifred. God til å spille blir man iallfall ikke om man cheater! Om det er tilfelle som trådstarter sier her... Uansett , admin`s skal vel gå foran som ett godt eksempel. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at folk cheater er vel et håp om å kunne hevde seg over andre spillere uten å gjøre det med naturlig progresjon, men heller ville være "best på to sekunder". En forkastelig mentalitet spør du meg, men konkurranseinstinktet til mannen i gata er vel sterkt nok til å overskrive de moralske prinsippene.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Trådstarter kommer ikke med navn, og det må være lov å tipse folk om at det bør følges med på en gitt server fordi han mener å ha sett en juksende admin (igjen, han nevner ikke navn).

 

Det er tragikomisk å se alle som kaster seg frem og bombastisk hevder at trådstarter er amatør, og at han garantert må ta feil. Kan ikke se det er noe mer hold i deres påstander enn hans. Tipper det er relativt få av dere som egentlig har kontroll over hvorvidt en admin på den serveren har jukset eller ikke.

 

Å kalle noen for "n00b" er i det hele tatt et fryktelig patetisk "argument". En bør ikke anklage folk uten grunn, men det er ikke mye bedre å ukritisk gå god for folk man strengt tatt ikke har kontroll over.

Lenke til kommentar

Helt enig me Aasgaard her, det tok litt mye av mot trådstarter lenger inn i dsikusjonen. Han har sitt på det tørre,siden han ikke nevnte noens navn. Og det såkalte "n00b" HATER uttrykket. Er en såkalt sånn selv,som mange vil si. Har bare spillt i 2-2,5 mnd så jeg prøver å holde meg til servere der det er en bedre tone enn det språket der. Uansett så har trådstarter sitt på det tørre her.

Lenke til kommentar
Tipper det er relativt få av dere som egentlig har kontroll over hvorvidt en admin på den serveren har jukset eller ikke.

Så da kan jeg vel introdusere meg. Mitt nick er XoRc og jeg er en admin på FoCo (serveren det er snakk om). Jeg kan samtidig bekrefte at admin som det diskuteres om ikke cheater. Heller ikke første gang folk klager på han, men folk har enda til gode og komme med noen bevis som faktisk, vel - beviser det (demofiler med lyd = fin ting).

 

Navnet på den beryktede "cheateren" har allerede kommet frem her i tråden, noe trådstarter ikke benekter heller. Vedkommende som blir anklaget har jo selv sagt sin mening her i tråden.

 

Burde ikke være noe stort problem å stenge denne tråden, men det var bare et ønske fra min side, da jeg mener at dette er noe som burde diskuteres hos FoCo, ikke her.

Lenke til kommentar

Vanskelig å bedømme ut ifra en avi fil på nesc.nu

Det er mange som er gode til å lokalisere retning og avstand med lyd..

 

Var jo en nais gunround det der da...

 

GL HF til alle, spill og kos dere...

 

Mvh

Sp33D

admin@singsing, hive(ond+u7) og freekill

btw radar er evig najs

Lenke til kommentar
Det er tragikomisk å se alle som kaster seg frem og bombastisk hevder at trådstarter er amatør, og at han garantert må ta feil. Kan ikke se det er noe mer hold i deres påstander enn hans. Tipper det er relativt få av dere som egentlig har kontroll over hvorvidt en admin på den serveren har jukset eller ikke.

Er det ikke noe som heter "den tiltalte er uskyldig inntil det motsatte er bevist"? Når trådstarter først er bombesikker på at han cheater, ikke kan bevise det, og en god del av de som har svart i denne tråden faktisk _vet_ at han ikke cheater, begynner vi å kunne nærme oss diagnosen "amatør", jo.

 

Er vel egentlig mer hold i våre påstander, siden det ligger en god del demoer av han ute, hvor han ikke cheater.

 

Så jo, det er en god del av oss som vet hvorvidt admin har jukset eller ikke.

 

--

 

Angående det jeg sa om å henge ut osv, var det en feiltakelse av meg. Beklager dette.

 

Problemet er at det skal ikke bare være å poste ting på et forum, og skape dårlig rykte for et community, uten å ha beviser, og uten at noen reagerer. Derfor reagerer vi.

Lenke til kommentar
Når trådstarter først er bombesikker på at han cheater, ikke kan bevise det, og en god del av de som har svart i denne tråden faktisk _vet_ at han ikke cheater, begynner vi å kunne nærme oss diagnosen "amatør", jo.

Og på hvilket grunnlag er andres utsagn mer sanne enn trådstarterens tro?

Det er bare ord, ingen bevis på at adminen faktisk ikke jukser. Hvis en person sier det motsatte av tjue andre, så bør man jo uansett sjekke saken nærmere.

 

Problemet er at det skal ikke bare være å poste ting på et forum, og skape dårlig rykte for et community, uten å ha beviser, og uten at noen reagerer. Derfor reagerer vi.

Det handler vel heller om personen, om han cheater eller ei.

Og er vel bedre å ta opp saken for å finne ut om vedkommende cheater eller ikke, cheater han ikke, skulle jo ikke dette gå noe inn på ryktet. Cheater han derimot kan det få litt betydning, men er det bedre å LA han cheate da bare for at FoCo skal ha et godt rykte?

 

Man verken beviser eller motbeviser påstanden fra trådstarter - man ender opp uvitende om hva som er fakta. Slik bør det forbli til eventuelle beviser dukker opp.

Lenke til kommentar
Men, idag så jeg og flere andre på serveren at det var en som helt åpenbart cheatet(masse hs gjennom vegg, viste altid hvor fienden var, ekstrem og nøyaktig aim/reaksjon).

Her sier du jo at han cheater...

 

Det blir jo ord mot ord ja, fordi du ikke har bevis.

 

 

Men, idag så jeg og flere andre på serveren at det var en som helt åpenbart cheatet(masse hs gjennom vegg, viste altid hvor fienden var, ekstrem og nøyaktig aim/reaksjon).

 

Det er vel sånn det er, er det ikke?

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Jeg er veldig sikker på at Viking7Vizla ikke cheater.

Den første filmen av han fikk meg til å tvile litt, men så laget Xorc en .avi med lyd. En hver CS spiller med litt spillforståelse kan klare det.

Og den demoen på nesc? Det var 2 klipp fra en match. Hvis alle som klarte det han gjøre der 2 ganger på en match cheater,s å cheater alle jeg spiller med.

Lenke til kommentar

I stedet for bare å spytte ut avbekreftelser på cheat, kan dere jo ta tak i saken og vise en film/demo med lyd. Hva en person sier her endrer ikke meningen min.

 

Jeg uttaler meg ikke om hva jeg tror, fordi jeg ikke helt vet. Rart at det ikke finnes en eneste .dem-fil her? Kanskje man prøver å skjule noe!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...