Gå til innhold

Admin på FoCo cheater!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det var MSN bug.. MSN Walhack :p

mm :p den ble fikset mid 1.5 eller no da men.. :whistle: skylder på den vi ! :tease:

Feil. Fortsatt fullt mulig i 1.6.

 

Men til topic, teit å anklage noen uten å ha bevis. Kom tilbake med det, så kanskje vi kan ta en diskusjon på det.

wtf ? jeg og kompisene mine satt jo i 1 time på oslolan å prøve å få det til å skje.. damn.. *starte msn å spille litt*

Lenke til kommentar

1. Ikke noen overraskelse at admins cheater, det har jeg sett før. Men etter hvert blir de fratatt rettigheten som admin på serveren.

 

2. Jeg tror ikke vedkommende cheater.

 

3. Og hva er det jeg ser? Det kryr jo at fjortisser på gamer.no, som kaller trådstarter "noob", fordi han/hun mistenkte cheat. Uff, trodde de fleste på gamer.no var voksen nok til å ta en seriøs tone, skam dere.

 

EDIT: hw.no/gamer.no - whatever.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
fordi han/hun mistenkte cheat.

Det er forskjell på å mistenke, og å peke ut/anklage. Det er ikke alltid like kult å bli anklaget for å ha cheata. Unntatt de første gangene da.

morsomt i begynnelsen.. kjedelig etterhvert.. deretter bare irriterende.. :\

Og det betyr at vedkommende er en "noob"?

Ja, for i dag fungerer det jo slik at dersom en ANKLAGER (som overhodet ikke betyr det samme som mistenker) en annen for cheating, så skal man selvfølgelig ikke gi seriøs respons?

(Sikter ikke til deg Vizla, har ikke sett at du har kalt noen "noob" her.)

 

Men for all del, man kan enten overse dette, eller gi et seriøst svar, og ikke komme med latterlige uttalelser (som "noob").

 

Hvorfor bryr jeg meg?

"Noob" er jo bare noe noen fjortisser fant på, som mange fjortisser bruker for å komme gjennom dagen.

 

Ehh, poenget mitt er at situasjonen kan takles seriøst, samme om trådstarter er seriøs/useriøs.

Lenke til kommentar

Øh. OK? Når om jeg tør spørre? Aldri merket noe til.

 

Min forklaring på det du snakker om der er at du har kommet på en server når det har vært en del folk der som har kjent hverandre (ikke nødvendigvis admins?), så har de brukt vote-funksjonen som er og votet deg ut. For om det der faktisk stemmer skal jeg finne det ut (serverlogger er fint) og da skal noe få svi for det.

Lenke til kommentar

Vizla cheater ikke, har sett han spille på LAN og kjenner han real life. Men ser heller ikke poenget med og ta opp dette her i dette forumet?

 

Og når du ikke har demo, hva er da vitsen med og PRØVE og få han banna osv? ...

 

Btw, til du som skrev her tidligere, er #FoCo ikke #FoCo.no.

 

Men om dere vil så kan dere også lese siste nyheten på www.foco.no - Du backslash blir vel glad nå?

 

-SchiZo (FoCo Admin)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i samme klan som Vizla ganske lenge (not anymore) og har ikke merka noe til cheats...

Og at han er god på nuke er det ingen tvil om, har ikke telling på hvor mange ganger han har tatt alle 5 med minst 3-4 headshots på ramp uten at jeg har fått noen :realmad::D

 

Men som sagt.... Å komme med slike ting uten bevis er unødvendig...

 

 

<3 Vizla ;)

Endret av UnStop
Lenke til kommentar

Tenker Vizla har gitt UnStop og schizo- link til denne tråden. De registrerte seg og svarte. Hvorfor skulle de ellers være registrert i dag og i går?

 

Vel, vel... for meg er det likegyldig. Men tror dog vi allerede har fått fram fakta i denne saken, og ikke noen grunn til å lage så mye oppstyr for.

 

Off topic:

UnStop, var du i clan med Heatseeker før? (Husker ikke navnet på clanet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...