Gå til innhold

CS lagger, henger og hakker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Håpløst dette.

Slett config, sett innstillingene inn på nytt fra spillet, og test.

Hva skjer hvis du oppretter en dedikert server, og joiner denne? (Bruk forskjellige porter.)

EDIT: Husk å kjør den på nettet, og ikke på LAN. Dette skjer vel ikke på LAN, eller?

Endret av DevN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns du burde kontakte isp'en din og høre med dem om linja. er rart visst du har stabil linje,visst du ikke har det kan det være en feil på linja inn til huset...

Skrevet (endret)
Håpløst dette.

Slett config, sett innstillingene inn på nytt fra spillet, og test.

Hva skjer hvis du oppretter en dedikert server, og joiner denne? (Bruk forskjellige porter.)

EDIT: Husk å kjør den på nettet, og ikke på LAN. Dette skjer vel ikke på LAN, eller?

Har prøvd med en defaul config.

Arg. Leste feil. Nei det skjer ikke noe når jeg har den på LAN.

Endret av Plomma2
Skrevet

hmm ok jeg fikk en ny ide..

noen ganger med ati hvis du har innstallert nye drivere uten og avinstallere de gamle ordentlig kan det lage problemer.

søk på google etter ati driver cleaner eller noe, kjør den, reboot, installer nyeste catalyst eller omega eller hva enn du bruker.

hvis ikke det her er problemet aner jeg ikke.

Skrevet

Nei, ærlig talt, jeg vet ikke hva som er feil.

Men mye tyder på linja, men så måtte du komme med påstanden om at andre spill fungerer fint. Uff, vanskelig dette. Skal tenke litt på det, og se om jeg kommer/finner på noe mer.

Skrevet

Jess. Har funnet ut at det er linja. Har vært på LAN nå og spilt der.

Der funka det fint.

Rart at jeg ikke merker det i andre spill da, menne.

Telenor skal få seg en saftig telefon på mandag.

Skrevet (endret)
Prøvd det og.

Faen da man, HVA HAR DU IKKE PRØVD? Hehe, blir helt sjokket over alt du faktisk har gjort før du opprettet denne tråden, ikke mange som gjør så mye forarbeid som deg!

Synes synd på deg :( Mulig jeg ikke har lest godt nok, men prøvd andre spill som Battlefield over nett? Hvis det ikke lagger, nei da vet sannelig ikke jeg.

EDIT:

Jess. Har funnet ut at det er linja. Har vært på LAN nå og spilt der.

Der funka det fint.

Rart at jeg ikke merker det i andre spill da, menne.

Telenor skal få seg en saftig telefon på mandag.

Nice!

Gi Telenor ris så det holder nå da :)

Endret av pain
  • 1 år senere...
Skrevet

Har akkurat fått det samme problemet etter at jeg lasta ned musikk..... hvis det kanskje kan være til hjelp :s funka helt fint før jeg lasta det ned men begynnte å freeze lagge etterpå.....

Skrevet (endret)

Du bor vel ikke tilfeldigvis på vestlandet og har Telenor ?

Edit Telenor skulle hatt i ræva så det holder....

Endret av Best0
Skrevet (endret)

LoL er ikke NooB heller da....... har formatert....... virus scan, spybot scearch......

Er noe så inn i eselrumpa irriterende! Å nei jeg har heller ikke Telenor...... det skjedde bare plutselig or et par dager siden:S funka fint før jeg lasta ned noe (med BitComet) og funka ikke etterpå:S

Endret av Dhack
Skrevet
LoL er ikke NooB heller da....... har formatert....... virus scan, spybot scearch......

OT: Hvem sa det?

Med den posten begynner jeg faktisk å tvile...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...