DevN Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Håpløst dette. Slett config, sett innstillingene inn på nytt fra spillet, og test. Hva skjer hvis du oppretter en dedikert server, og joiner denne? (Bruk forskjellige porter.) EDIT: Husk å kjør den på nettet, og ikke på LAN. Dette skjer vel ikke på LAN, eller? Endret 4. november 2004 av DevN
MaGmA Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 syns du burde kontakte isp'en din og høre med dem om linja. er rart visst du har stabil linje,visst du ikke har det kan det være en feil på linja inn til huset...
Plomma2 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 (endret) Håpløst dette.Slett config, sett innstillingene inn på nytt fra spillet, og test. Hva skjer hvis du oppretter en dedikert server, og joiner denne? (Bruk forskjellige porter.) EDIT: Husk å kjør den på nettet, og ikke på LAN. Dette skjer vel ikke på LAN, eller? Har prøvd med en defaul config. Arg. Leste feil. Nei det skjer ikke noe når jeg har den på LAN. Endret 4. november 2004 av Plomma2
Plomma2 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 (endret) Merka ikke noe da heller. :/ Edit: Jeg kjenner at det hakker litt (ikke lagger) Endret 4. november 2004 av Plomma2
Left Blank Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 hmm ok jeg fikk en ny ide.. noen ganger med ati hvis du har innstallert nye drivere uten og avinstallere de gamle ordentlig kan det lage problemer. søk på google etter ati driver cleaner eller noe, kjør den, reboot, installer nyeste catalyst eller omega eller hva enn du bruker. hvis ikke det her er problemet aner jeg ikke.
DevN Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Nei, ærlig talt, jeg vet ikke hva som er feil. Men mye tyder på linja, men så måtte du komme med påstanden om at andre spill fungerer fint. Uff, vanskelig dette. Skal tenke litt på det, og se om jeg kommer/finner på noe mer.
Plomma2 Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Jess. Har funnet ut at det er linja. Har vært på LAN nå og spilt der. Der funka det fint. Rart at jeg ikke merker det i andre spill da, menne. Telenor skal få seg en saftig telefon på mandag.
FuglFøniks Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Prøvd det og. Faen da man, HVA HAR DU IKKE PRØVD? Hehe, blir helt sjokket over alt du faktisk har gjort før du opprettet denne tråden, ikke mange som gjør så mye forarbeid som deg! Synes synd på deg Mulig jeg ikke har lest godt nok, men prøvd andre spill som Battlefield over nett? Hvis det ikke lagger, nei da vet sannelig ikke jeg. EDIT: Jess. Har funnet ut at det er linja. Har vært på LAN nå og spilt der.Der funka det fint. Rart at jeg ikke merker det i andre spill da, menne. Telenor skal få seg en saftig telefon på mandag. Nice! Gi Telenor ris så det holder nå da Endret 6. november 2004 av pain
Portalol Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Deler du internett da? kan jo være det.. Endret 6. november 2004 av AmmO
Portalol Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Heldig du da ' Frag Telenor for oss :!: Endret 6. november 2004 av AmmO
Dhack Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Har akkurat fått det samme problemet etter at jeg lasta ned musikk..... hvis det kanskje kan være til hjelp :s funka helt fint før jeg lasta det ned men begynnte å freeze lagge etterpå.....
SKAÐI Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) Du bor vel ikke tilfeldigvis på vestlandet og har Telenor ? Edit Telenor skulle hatt i ræva så det holder.... Endret 17. april 2006 av Best0
Dhack Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) LoL er ikke NooB heller da....... har formatert....... virus scan, spybot scearch...... Er noe så inn i eselrumpa irriterende! Å nei jeg har heller ikke Telenor...... det skjedde bare plutselig or et par dager siden:S funka fint før jeg lasta ned noe (med BitComet) og funka ikke etterpå:S Endret 19. april 2006 av Dhack
srbz Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 LoL er ikke NooB heller da....... har formatert....... virus scan, spybot scearch...... OT: Hvem sa det? Med den posten begynner jeg faktisk å tvile...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå