Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt noen alt for store lan tabber, bare småting, ble klint snus i øret av en idiot mens jeg sov på et lan engang, merka det ikke før en halvtime etter jeg hadde våkna. En kamerat av meg ble teipa til en stol og kjørt ned en liten asfaltbakke. Stolen tippa selvfølgelig og han datt ganske hardt i bakken og slo kinnet/trynet ned i asfalten, han var blå på kinnet i kanskje en uke etterpå:p Og det var faktisk broren hans som teipa han fast :p Men han angra litt etterpå da:P

Endret av madgringo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hadde diare en gang og dreit på stolen jeg satt på.

for å si det sånn så ble lan'et der veldig stillestående  :w00t:

6366226[/snapback]

'

ouch, det var ikke bra :no:

 

 

btw: velkommen til forumet.

 

og et lite tips: det er ikke lov å ha bilder i signaturen. Ser at du prøvde på det, men du glemte å fullføre den. f.eks. [ img ]link til bilde[ /img ] (husk slasjen) (ikke ha med mellomrom ;))

Lenke til kommentar

For en stund siden hadde jeg et lite lan med noen kompiser. Må også nevne at min pc ikke hadde noe sidelokk. Jeg satt i en sofa ved et bord med sånn beinstøtte til å ha beina på under selve bordet. Smart som jeg er hadde jeg da satt pcen med den åpne siden helt inntil denne benstøtten. Det som da skjedde var at når jeg da satte meg ned klarte jeg å stappe beina inn i pcen oppå skjermkortet. Jeg merket straks at noe var galt da jeg så på skjermen hadde den fryst helt, jeg prøvde å restarte den, og når den da startet opp så jeg at noe alvorlig var galt. Det kom opp masse uleselige tegn.

 

Nok et lan ødelagt tenkte jeg, men klarte alikevel å lure til meg et nytt midlertidig skjermkort :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
For en stund siden hadde jeg et lite lan med noen kompiser. Må også nevne at min pc ikke hadde noe sidelokk. Jeg satt i en sofa ved et bord med sånn beinstøtte til å ha beina på under selve bordet. Smart som jeg er hadde jeg da satt pcen med den åpne siden helt inntil denne benstøtten. Det som da skjedde var at når jeg da satte meg ned klarte jeg å stappe beina inn i pcen oppå skjermkortet. Jeg merket straks at noe var galt da jeg så på skjermen hadde den fryst helt, jeg prøvde å restarte den, og når den da startet opp så jeg at noe alvorlig var galt. Det kom opp masse uleselige tegn.

 

Nok et lan ødelagt tenkte jeg, men klarte alikevel å lure til meg et nytt midlertidig skjermkort :)

6450776[/snapback]

 

 

omfg! hadde det skjedd med meg hadde jeg blitt knust! :p Daua kortet helt eller?

Lenke til kommentar
Hadde diare en gang og dreit på stolen jeg satt på.

for å si det sånn så ble lan'et der veldig stillestående  :w00t:

6366226[/snapback]

Det hørtes jævlig ekkelt ut for å si det rett ut. :sick:

6450780[/snapback]

 

Synd å le,men haha! Var det midt i eit reaseri anfalll det skjedde eller? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Vel, jeg kom jo med multistrømadapter med 10 adapter i... siden det var så mange bestemte vi oss for å koble alle maskinene til det. Tingen var at det var en slik bryter som slo adapteret av og på. Jeg skulle nett på dass, og da jeg kom inn igjen

hadde alle satt seg godt til rette i stolen, og maskinene var i full gang med cs... Jeg satte meg ned, og satte det ene beinet ned på bryteren på strømadapeteret, og alle skjermer ble svarte og dystre. Mine LAN-venner snudde hodene sine mot meg og sa med et stort sukk:

 

- Idiot

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Vel, jeg kom jo med multistrømadapter med 10 adapter i... siden det var så mange bestemte vi oss for å koble alle maskinene til det.  Tingen var at det var en slik bryter som slo adapteret av og på.  Jeg skulle nett på dass, og da jeg kom inn igjen

hadde alle satt seg godt til rette i stolen, og maskinene var i full gang med cs... Jeg satte meg ned, og satte det ene beinet ned på bryteren på strømadapeteret, og alle skjermer ble svarte og dystre. Mine LAN-venner snudde hodene sine mot meg og sa med et stort sukk:

 

- Idiot

6454126[/snapback]

 

Lol :D

 

Nesten samme med ein kompiss av meg, einaste var at han kunn var og såg på. Gjekk berre rundt helt te han presterte og snuble i ein strømkabel som ga strøm til 2/3 av lanet.

 

Sjøvlklart stakk han av i håp om sitt liv =D

Lenke til kommentar

jeg har en laptop som jeg altid bruker på lan.

Den er ganske kraftig, og har viften som blåser ut på baksiden.

jeg var på lan og gang og satt selfølgelig all Cola`n battery`n osv...ink noe sjokolade greier.

d ble meeget varm drikke og rennende sjokolade. :whistle:

Grunnen til at dette ikke sto i noe kjøleskap va pga. d var vinter og jeg satt ved ett vindu. Mn d var ikke nok :hrm:

Lenke til kommentar

Var på lan en gang, da en på rekka satt å spilte warcraft 3, å gofla i seg godteri som en hel familie på 20.

 

Han begynte å små fise litt, jeg ba han gi faan. Å da skulle han ta igjen ved å fise litt ekstra. Så dreit han på seg. Det er jo litt, :hmm: jaja

 

Åsså var jeg Tech-Crew på et lan, faktisk et lan som fant sted på en kristen skole, jeg drakk meg så klart drita som jeg alltid gjør på lan, ingenting er vel mer gøy enn å spille full å eie "kidsa" :) Uansett kom det en sånn psykolog som var kristen å snakka til meg, det var jævla ekkelt å prøve å holde seg fra å le å sånn. Tror ikke hu merka at jeg var full, kanskje hu lukta det da.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min værste var på WarpZone i Stavanger. Etter 2 døgn bestemte jeg meg for å sove litt. Jeg fant ingen plasser (soverommet var fullt av folk og det var ikke lov å sove ved PCen). Etter noen minutter bare la jeg meg ned. Iløpet av "natta" greide jeg å rulle ut i midtgangen (eller noen dro meg dit :p) slik at jeg lå tvers over gangen i den eneste utgangen. Dessuten hadde T-skjorta greid å jobbe seg opp mot hodet slik at jeg blottet den sexy hvite magen min til hele gjengen.

 

Skal vedde på at 100 mann tok bilde av meg eller noe. Helt utrolig at ingen vekte meg!

Lenke til kommentar
Var på lan en gang, da en på rekka satt å spilte warcraft 3, å gofla i seg godteri som en hel familie på 20.

 

Han begynte å små fise litt, jeg ba han gi faan. Å da skulle han ta igjen ved å fise litt ekstra. Så dreit han på seg. Det er jo litt, :hmm: jaja

6505779[/snapback]

Fy faen^^ Drite på¨seg på lan må jo være noe av det verste som finnes. Bah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...