Gå til innhold

Bunnyjump! Filmer? -Og HVORDAN gjøre det?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne ha en film .dem eller .avi i 1St person mode av en som tar bunnyjump! Noen som vet hvor man kan få tak i det? Eller noen som kan de og vil poste filmen sin her? prøver å lære meg det ;)

EDIT: Kom på at jeg kanskje vil ha noen erfaringer og, ikke bare filmer, noen som kan tenke seg en kort explanation?

Endret av -Teddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det vil jeg også lære, klarer maks 2-3 hopp, så står jeg liksom bare på samme plassen og hopper.

Men på en annen side, tviler på at en demo er så mye til hjelp.

EDIT: Das Leif.

Endret av DevN
Skrevet
Jeg kan lage en liten demo :p

Gjerne :)

Har fått til å hoppe i sirkel, en 5-6 hopp uten at farten reduseres noe. "Gå fremover, brå trykke inn strafeleft og slippe forward, hoppe, vri meg 45* til venstre, bråhoppe nesten før jeg har landet, vri meg til venstre 45*", osv til jeg ikke klarer mer... :shrug::p Men vil se noen som gjør det, så kan jeg se hvordan andre gjør det :yes:

Skrevet

Har bare prøvd bunnyjump på min egen server som jeg har satt opp selv jeg, bedre når du har litt ping? :p Kan sette inn modemet mitt og jeg, og bruke 56K linje hvis dere tror det hjelper :tease:

Takk eXploid! Skal se på den nå!

Skrevet

Hmmm, klarer bare å hoppe i sirkeler jeg, og knapt det.... Stopper mye opp t.o.m. da :tease:

Dette er ett av mine mislykkede forsøk:

Prøver å hoppe i sirkler, feiler det noen ganger og. Prøver jeg å hoppe fremover går det riktig dårlig :p Bruker kun strafe knappene... ;)

Begynte først i dag å prøve meg litt på bunnyjump, ikke spes lett kan man si, får det ikke til ... :( Men øve i noen uker så kanskje jeg klarer å hoppe fremover?

Skrevet (endret)

Mhm, men når jeg klarer å bevege meg fremover vil jeg merke bedring :p Jeg har bindet mwheelup og mwheeldown til +jump, så bare scroller jeg hver gang jeg er på vei mot bakken så hopper den nesten med en gang. Bruker dere space når dere bunnyjumper eller?

EDIT: @ Bitte:

Jeg har lest den guiden der, hadde hjulpet mye om demo filene hadde funket... :hm:

Endret av -Teddy-
Skrevet

Bunny jump er drit lett hvis du først får taket på det....Men jeg kan huske at jeg har sett en cs film av en som hopper sykt brae bunnyjumps, menhusker ikke hva den heter for øyeblikket.

Skrevet

Er det noen som har en bunnyjump film av proffer eller? Eller noen som kan prøve å forklare litt? Har fått til å hoppe i ring skikkelig en gang, men fikk ikke tatt det opp... Men klarer ikke mer enn 10hopp.

Skrevet
nå kan jeg bunny jump :thumbs:

Hvor lang tid brukte du på å lære det, og dere andre?

Noen som har noen tips? Skal jeg bruke crouch når jeg hopper eller skal jeg ikke?

Skrevet
jeg bruker bare space.

jeg lærte det da jeg prøvde uten space :thumbs:

Btw: eXploid er MYE bedre enn meg

Hvordan prøve uten space? Jeg scroller med musa for å hoppe. Kunne ikke spille av filen din pga noen .spr filer som manglet. :hm:

:hmm: Øvelse gjør mester, bør vel kunne klare å hoppe i ring "evig" før jeg skal prøve meg på "neste steg"... :shrug:

Skrevet

var jo temmelig enkelt i tidligere versjoner av cs

var en gomp fra 4kings elns som lagde briefe-video hvor han hoppet fra taket på varehuset på assault over til brua :) og fra høye bygget til ct over til varehuset, ganske pent igrunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...