Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet om noen webshoper som tar inn Collectors edition?

Hvem er vivendi sin importør i norge?

jeg SKAL ha CE! :thumbup:

vivendi-norge eller noe heter dem... :tease:

blir moro at det "endelig" kommer. :love:

Skrevet (endret)

hva skal dere med alt det andre surret da, jeg har kjøpt HL2/SC:S for 340 kr via Steam, og det holder i massevis for meg. :roll:

Endret av Sephiroth
Skrevet

Jaha, så de tror at jeg nå skal kjøpe og spille HL2 når det kommer så forsinka?! Glem det! Det finns andre spill... nå kan de bare ha det så godt! :evil:

Skrevet
Jaha, så de tror at jeg nå skal kjøpe og spille HL2 når det kommer så forsinka?! Glem det! Det finns andre spill... nå kan de bare ha det så godt! :evil:

Uff, nå går vel Valve konkurs :!:

Skrevet (endret)
Half life 1: Source ??  :hmm:

Det er en "re-make" av det orginale Half-Life der man hovedsaklig har byttet ut den gamle 3D-motoren med HL2's SOURCE-motor!

Kan vel rett og slett kalle det for extreme makeover? :yes:

Men fy fan å jeg gleder meg! :w00t:

Blir rene julaften... Lurer på om jeg skal sykemelde meg en måneds tid.... Spes hvis det nye GTA spillet kommer i mellomtia.. Blir lissom LITT mye å gjøre framover da... :ermm:

Endret av Caddy
Skrevet
Hva skal man med en piratkopiert verson av Half-Life 2 når spillets flerspiller er så fremskrittsrettet som det er? Man får liksom spillt igjennom hele enspiller-morroa, deretter sitter man der.

Det er sikkert mange som kommer til å kopiere HL2 som alle andre spill, tror neppe scenen tenker "HL2 ja, der er det MP, vi gidder ikke å cracke det".

AtW

Skrevet (endret)

bare en ting jeg lurer på:

Kommer CE og "vanlig" hl2 på likt eller kommer CE 2 månder etter bare for å presse mest mulig penger ut av oss?

Endret av rkg1000
Skrevet
Noen som har kjøpt Half-Life 2 via Steam allerede? I så fall, hvilken versjon? Silver, Gold...? :)

har kjøpt bronze. betalte 330,-. var smertefritt å betale over steam. tok to min.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...