Gå til innhold

ødelegger source for pro gamerne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så det du sier nå er at det er "logisk" at alle pro gamerne nå som source kommer bare kan legge proffkarieren på hylla?  :hrm:

 

bare for å opplyse deg litt, for veldig mange av oss som spiller cs er disse idolene våre. de vi ser opp til.. om de plutselig skulle bli degradert til noobs så ville det ha j***i mye å si!! så vær så snill skjerp deg...  :thumbdown:

 

PS! Moderator pls gi han en advarsel for dårlig språkbruk?

 

så CSS suger tissemann

:ermm:

 

Du er tragisk du. :)

Haha! Jeg klarer ikke uttrykke med ord hvor enig jeg er.

 

Hvem i huleste har CS-spillere som idoler?

Lenke til kommentar
Hvem i huleste har CS-spillere som idoler?

De som ikke har ett liv :!:

ja helt enig.. Med mindre du er en pr0 gamer sjøl og sammenligner deg med andre så er det forståelig. Men at n00bs skal sitte å se opp til pr0 gamere og ønske at de ble sånn en dag er virkelig tragisk.. Skaff dere et liv n00bs.. Du blir ikke pr0 gamer om du ikke bruker altfor mye av ditt liv på cs. CS er et spill, og etter min mening burde det ikke vært noe som heter pro gamere. Det er faktisk sjarm i det og bruke et helt magasin uten å treffe på en kule, og samtidig synes det er gøy...

Lenke til kommentar

Ja det kommer til å ødelegge mye for pro-gamere.

 

Her er et Intervju med miniwalle fra spiXel.

 

A couple of minutes ago, I had an interview with the newest player of spiXel wo whon OsloLan 2004 after beating Noa two times in a row. He talkes amongst other things about his feelings toward Source and Spixel's plans for the future.

 

 

Let's start of with the usual basic information?

 

[spiXel]miniwalle: Well, my name is Jonathan Wallenberg. I live in Luleå, where i study, in the top of Sweden with my brother in our apartment

 

 

Did you guys try source yet, and how did it go?

 

[spiXel]miniwalle: We have only tried it once, not on a match or so. It was a huge disappointment for me :). No feeling at all.

 

 

So you're not planning to switch any time soon, when would you switch ?

 

[spiXel]miniwalle: I will continue playing CS 1.6 for as long as I can. When CS:S takes over 1.6, wich I hope it won't, I don't know what to do. Maybe quit playing :).

 

 

What are the teams plans for the future: bootcamps, events, etc ?

 

[spiXel]miniwalle: We will bootcamp for a while before our next event, Nollelva.

 

 

What's your opinion about OSLOlan?

 

[spiXel]miniwalle: Well, OsloLAN is probably the worst LAN ever :). It was about 48 hours delayed, but it was alot of fun.

 

How did it feel to beat Noa ?

 

[spiXel]miniwalle: It felt really great to beat NoA in two straight maps. Everyone is saying that NoA had a standin and didn't practice enough. But i had played about 1 week with spiXel before OsloLAN with new tactics so it's no excuse

 

And how did you join up with spiXel? How did that happen?

 

[spiXel]miniwalle: Well, hyber didn't have the time to play as much as the rest of the team wanted to. So I got a call from one of the owners of spiXel and they obviously have had a meeting about me as their new player, and it's on that way.

 

 

And how did you come up with miniwalle, obviously 'cause your brother is walle but why not another nick?

 

[spiXel]miniwalle: Haha, bad imagination i guess :). But it's a hell of a lot better than KnOwN right :D?

 

Guess so! :p

 

 

What happened with the gold you guys won on OSLOLan ? You guys made bracelets ?

 

[spiXel]miniwalle: There was no gold so it wasn't hard to choose the money :). We weren't very popular at OsloLAN after the win against clan-IT and then NoA :).

 

 

Did you follow WCG closely ? what do you think about the result ?

 

[spiXel]miniwalle: Naw, i didn't follow it very closely but I was really surprised to see Team 3D as winners.

 

 

Who did you expect then ?

 

[spiXel]miniwalle: I was hoping for SK to win but I didn't expect them to win :). I had no favourite there so.

 

 

Who are the 3 best teams atm in your opinion ?

 

[spiXel]miniwalle: It's hard to say but in my opinion it's SK, TT and spiXel

 

 

And if you where to make a dream team, wich players would be in it ? :)

 

[spiXel]miniwalle: SpawN, Bullen, crypt, walle and HeatoN

 

 

Now for some standard stuff:

Crosshair settings? mouse? mousepad? Gfx Card?

 

[spiXel]miniwalle: Medium, 1.1 SE, QPad and Geforce FX 5950

 

 

Any last shout-outs?

 

[spiXel]miniwalle: I would like to thank spiXel and our sponsors UmeNet and QPad. I would also like to hälsa till sbn och murlin!

 

 

 

Kilde: www.nesc.nu

Lenke til kommentar

Kanskje det kommer til å ødelegge for noen pro-gamere iallefall.

Men de kan jo alltid trene seg opp på ny igjen om de klarer det, egentlig bryr jeg meg sånn mitt i ræva om akkurat det , hehe :p

 

Men må bare nevne at det var en fryd å spille cs:s, endelig en ny cs med minst like bra gameplay! :)

Det var utrolig kjekt at alle er like n00bs , slik at det ikke blir noe drittslenging, derfor jeg la cs 1.6 i hylla iallefall...

 

Men som noen her har nevnt før, er det dod:s jeg gleder meg til :love:

Lenke til kommentar
Kanskje det kommer til å ødelegge for noen pro-gamere iallefall.

Men de kan jo alltid trene seg opp på ny igjen om de klarer det, egentlig bryr jeg meg sånn mitt i ræva om akkurat det , hehe :p

 

Men må bare nevne at det var en fryd å spille cs:s, endelig en ny cs med minst like bra gameplay! :)

Det var utrolig kjekt at alle er like n00bs , slik at det ikke blir noe drittslenging, derfor jeg la cs 1.6 i hylla iallefall...

 

Men som noen her har nevnt før, er det dod:s jeg gleder meg til :love:

Synst CS:S var bra, men jeg gleder meg mest til DoD:Source.

 

Om CS:S ødelegger for pro gamers driter jeg i.

Lenke til kommentar
Å nei...dei beste er ikkje så gode lengre...buhu..klage til mamma. Herregud for ei sutring om CSS altså..."Eg er best på CS 1.6, men på CSS er eg ikkje så god, så CSS suger tissemann".

 

Ingen kan forvente å være supergod i eit nytt spel...er ikkje det logisk da? Det tok dei 6 år å bli så gode i CS, og du trudde dei skulle bruke 1 dag på å oppnå samme resultat i CSS? :roll:

Fjortis-mentalitet i et nøtteskall

Lenke til kommentar

En kan nesten ikke vente at en skal kunne leve resten av livet på at man er god i et gammelt spill. En kan ikke vente at CS skal leve sitt eget liv og kun bli oppjustert etter hvordan forrige versjon var over årtier. CS har hatt et utrolig langt liv alt, og uansett om dere liker det eller ikke vil det ta slutt en dag. Personlig ser jeg det ikke som et tap om CS:S blir noe helt annet enn gamle CS.

Lenke til kommentar
bare for å opplyse deg litt, for veldig mange av oss som spiller cs er disse idolene våre. de vi ser opp til.. om de plutselig skulle bli degradert til noobs så ville det ha j***i mye å si!! så vær så snill skjerp deg... :thumbdown:

 

PS! Moderator pls gi han en advarsel for dårlig språkbruk?

 

så CSS suger tissemann

Hva?! Hvem har en CS spiller som idol?

Det der var et idiotisk inlegg.

:ermm:

Lenke til kommentar

skulle det først være snakk om noe "idol" i noen e-sport burde det være spill der det krever litt mere å bli god i enn i cs, selv testet cs nå og da og det tar ikke lang tid å opprette en decent skill i det. 1on1 deathmatch som quake2/3 og unreal, og spill som starcraft og warcraft er noe annet. dette krever mye mer i mine øyne. flame ivei cs folk nå om at cs er skill bla bla bla

Lenke til kommentar

Blir nesten kvalm når kompisen min setter seg ned å sier "jeg er registrert på samme side som (gudene vite hva han heter, men han er nå en slik CS "gud")".

 

Ser ingen ting spesielt med folk som er litt bedre enn andre i CS. Som jeg sa tidligere, er bare folk med for mye fritid på henda, ingen ting anna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...