Gå til innhold

ødelegger source for pro gamerne?


Anbefalte innlegg

jada, enda en tråd om cs:s... :roll: men her SKAL det bare diskuteres om cs:s er så forskjellige fra den "gamle" cs'en at den vil dra pro gamere som HeatoN, elemeNt, hyper etc. ned på et mye lavere nivå? vil source på en måte ødelegge for de som var skilla i 1.6?? :ermm:

 

i så fall syns jeg det ville være j***i råttent, og også en sansynlig begynnelsen på counter-strikes storhets tid... :cry:

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det vil sikkert bli en forskjell når de spiller Cs:s, men jeg tror de pro-gamerne som bruker awm/awp kommer til å bli bedre eller like god...

awm/awp ? gidder du forklare forkortelsen ?

 

er ikke alle her som kan alle sånne (ikke det at jeg spiller cs da :p) ble bare nyskering på hva det stod får

Lenke til kommentar
Det vil sikkert bli en forskjell når de spiller Cs:s, men jeg tror de pro-gamerne som bruker awm/awp kommer til å bli bedre eller like god...

awm/awp ? gidder du forklare forkortelsen ?

 

er ikke alle her som kan alle sånne (ikke det at jeg spiller cs da :p) ble bare nyskering på hva det stod får

det er et våpen ;)

Lenke til kommentar
Det vil sikkert bli en forskjell når de spiller Cs:s, men jeg tror de pro-gamerne som bruker awm/awp kommer til å bli bedre eller like god...

awm/awp ? gidder du forklare forkortelsen ?

 

er ikke alle her som kan alle sånne (ikke det at jeg spiller cs da :p) ble bare nyskering på hva det stod får

Artic Warefare Magnum/Police

Lenke til kommentar

Latterlig... :D

 

Hver gang det kommer en "ny" cs, roper alle (iallefall ganske mange" ut om hvordan den "nye" cs'en vil ødlegge hele konseptet cs...

 

Er ikke så særlig inni cs, men spiller det litt innimellom, men kjenner flere som spiller mye, og de klager igjen, akkurat som de gjorde når de de gikk fra 1.5 til 1.6.....

 

BULLSHIT!!! det er bare å begyne å venne dere til det med engang gutter.. utviklingen er ikke til å stoppe..

Endret av k_forb
Lenke til kommentar

Å nei...dei beste er ikkje så gode lengre...buhu..klage til mamma. Herregud for ei sutring om CSS altså..."Eg er best på CS 1.6, men på CSS er eg ikkje så god, så CSS suger tissemann".

 

Ingen kan forvente å være supergod i eit nytt spel...er ikkje det logisk da? Det tok dei 6 år å bli så gode i CS, og du trudde dei skulle bruke 1 dag på å oppnå samme resultat i CSS? :roll:

Lenke til kommentar
Å nei...dei beste er ikkje så gode lengre...buhu..klage til mamma. Herregud for ei sutring om CSS altså..."Eg er best på CS 1.6, men på CSS er eg ikkje så god, så CSS suger tissemann".

 

Ingen kan forvente å være supergod i eit nytt spel...er ikkje det logisk da? Det tok dei 6 år å bli så gode i CS, og du trudde dei skulle bruke 1 dag på å oppnå samme resultat i CSS? :roll:

så det du sier nå er at det er "logisk" at alle pro gamerne nå som source kommer bare kan legge proffkarieren på hylla? :hrm:

 

bare for å opplyse deg litt, for veldig mange av oss som spiller cs er disse idolene våre. de vi ser opp til.. om de plutselig skulle bli degradert til noobs så ville det ha j***i mye å si!! så vær så snill skjerp deg... :thumbdown:

 

PS! Moderator pls gi han en advarsel for dårlig språkbruk?

 

så CSS suger tissemann
Lenke til kommentar
Å nei...dei beste er ikkje så gode lengre...buhu..klage til mamma. Herregud for ei sutring om CSS altså..."Eg er best på CS 1.6, men på CSS er eg ikkje så god, så CSS suger tissemann".

 

Ingen kan forvente å være supergod i eit nytt spel...er ikkje det logisk da? Det tok dei 6 år å bli så gode i CS, og du trudde dei skulle bruke 1 dag på å oppnå samme resultat i CSS? :roll:

:yes:

Lenke til kommentar
bare for å opplyse deg litt, for veldig mange av oss som spiller cs er disse idolene våre. de vi ser opp til.. om de plutselig skulle bli degradert til noobs så ville det ha j***i mye å si!! så vær så snill skjerp deg...  :thumbdown:

:ermm:

 

Du er tragisk du. :)

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar

Eg har sett andre på forumet bruke slike uttrykk, så sidan det ikkje vart slått ned på før, så skulle det ikkje no. Men for all del, eg tar gjerne imot ein advarsel dersom det er upassande.

 

Kva påvirker det deg om idolet ditt blir littegrann dårligare? Du kan ikkje forvente, sjølv dei alle beste å kunne bli supergode i CSS etter så kort tid. Som eg sa før, dei har brukt opp til 6 år på å bli så gode som dei er nå, og du kan i det minste gje dei eit par veker\månader på å bli kjent med den nye spelestilen i CSS.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...