Gå til innhold

Dahle's samling av små spill.


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dumt. To løp, to utgangspunkt om krysser hverandre. Ny motstander entrer først i hver runde. Det er bare å ta ut han så vente på at nestemann dukker opp fra en gravstein og til slutt har du rensket brettet. Da er det bare å holde siktet stabilt mellom utgangspunktene og skyte når de løper forbi. Kunne holdt på en evighet...

Lenke til kommentar
Hva var så dårlig med kasp's manipulasjon? Synes den var bra, jeg.

Heh, før han oppdtaterte den, så hadde han glemt å endre den nederste av de to distanseviserne. I tillegg tok han jo akkurat den samme distansen som jeg hadde, på hundredelen.

:lol:

 

Men det bilde øverst her er ikke kødd..

Lenke til kommentar

For dumt. To løp, to utgangspunkt om krysser hverandre. Ny motstander entrer først i hver runde. Det er bare å ta ut han så vente på at nestemann dukker opp fra en gravstein og til slutt har du rensket brettet. Da er det bare å holde siktet stabilt mellom utgangspunktene og skyte når de løper forbi. Kunne holdt på en evighet...

Helt riktig og litt tålmodighet sånn ca. 50 minutter. Måtte jo en fra hw.no på toppen syntes jeg. :no:

 

Går jo så langt at man lar det komme 3-4 mann før man skyter dem. Bare for å få litt spenning. (Hadde en 10-12 til men måtte jo skyte presten en gang i blant også)

 

Edit: Må få legge til at jeg ikke gadd mer, kunne sikker ha holdt på i flere timer hvis jeg ikke hadde et liv. Er jo nesten ikke mulig å bomme. :nei:

 

Edit2: Kanskje litt teit å skrive det, siden jeg har brukt 50 minutter på dritten :!:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...