Gå til innhold

Synes DU eXploid cheater?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan du ikke se demoer før du uttaler om noe?

Det er noe som heter lyd, det er noe som heter ventrilo, og det er noe som heter flaks.

Det er også noe som heter naivitet ;)

(Ikke det at jeg bryr meg så mye om at eXploid cheater eller ikke, i så fall er han en dråpe i et hav)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jau,men hadde vel blitt for mye laming... :roll:

eh, og hvorfor mener du det?

Og det med server har blit diskutert 53634 ganger uten og ha kommet frem til en løsning. Får uanset ikke bruker navnet "hardware.no" uten tillatelse.

Tror det var noe i den dure.

:)

Skrevet (endret)
Heha, eXploid er inet hero!!

Guller enda mer på lan :hmm:

Edit: Gidder ikke å lure dere mere. Jeg cheater ikke, hw-clan.tk osv alt er bare kødd. Skulle bare se om noen var dum nok til å tro på det :p

Endret av eXploid
Skrevet (endret)

Nå har jeg sett den litt over 100mb store videon til eXploid, og jeg tror ikke han cheater, han har bare fått den sjette sansen man får når man har spilt CS en stund. Har sett "verre" enn dette.

Endret av odex
Skrevet

Herregud, dette er det største lavmålet jeg har sett på hw.no ...

Ventrilo er ghosting på PCW og osv? Det MÅ være det latterligste jeg har hørt, chaseforcecam???

Skrevet

Heile poenget med Ventrilo\TS2 er jo koordinasjon og samarbeid, og ein stor del av det går jo sjølvsagt ut på å fortelje laget kor dei andre er.

Skrevet

haha,

trådstarter.. du er temmelig skadet :p Jeg kjenner exploid i real life, har spilt cs med han i rundt 5 år...(har dere ikke hørt om Upalux eller SwiFFer folkens?? :) Og jeg kan konstantere at han cheater IKKE..

GL HF.

-Twisty

Skrevet

Morsom film faktisk! Er ikke ofte det er cs spilling av denne kvaliteten/stilen på dette forumet. Nesten nostalgisk for meg dette.. Men uansett, ja! Jeg tror han cheater. Bare se på hp fem minutter ut i filmen! Ikke-bra.. :no:

Neida, men fin film. Killing-spree med hagle og dobbel gjennomveggen-awm og alt. Morsomt. Fin spillestil.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...