Gå til innhold

Synes DU eXploid cheater?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEhe... Litt hule frags det der... Har hatt endel sånne selv... Alle "n00bsa" bryter ut i fortvilelse: "Faen du cheater!!!", nuke er tha map når det gjelder å haxe (ikke cheate, men å skyte igjenom veggen)... Når du tar oneshot dgl. hs igjenom fra ramp (som du gjorde med AWP) så tviler enkelte på deg, men når du spiller "24/7" må jo det også skje en dag ;)

 

Phene frags. No cheat at all! Så plz... trådstarter, no offence, men du kan da ikke ha spilt CS før? (eller, jo da, men ikke så veldig aktivt)

Lenke til kommentar

har nå sett filmen... og den gutten cheater ikke... du som tror det, har ikke spilt så fryktelig mye CS selv, eller sett andre fragmovies. eXploid... komme på HIVE servern når jeg er der da vettu... skal ikke kicke deg jeg. :D Det er så ufattelig mange unger i CS norge som ikke tåler å bli eid og whiner over ingenting...

 

såh... ikke ta det så tungt, eXploid! det er sikkert bare misunnelse fra han som starta tråden...

 

*klappe på eXploid*

:innocent:

Lenke til kommentar
I GOT TEH SOUND

Ehm, neida han cheatet ikke!

Jeg kom til og med på 1. plass med videoen hans på et dataparty!

Første plass for beste frag movie!

Jeg sa bare at han var en kompis av meg, og at han ikke kunne komme! :!:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EDIT: Ja selvfølgelig kødda jeg jo bare! Trodde dere at jeg ville gjort noe sånt?

HAHA! Neida, gjorde ikke det, selv om at tanken streifet meg en gang eller to... :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...