Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvem psu er det du har der? den nye misten?

5452374[/snapback]

Er litt lurt å kikke i profilen

 

PSU : Tagan 580W, Easyconnect-series

5453188[/snapback]

 

 

sorry bare MÅ.

Det heter:

Hvilken psu er det du har der?

 

Er en stund til strømforsyninger blir så intelligente at jeg vil bruke hvem i hvert fall.

 

Uansett en stilig boks.

 

Så ikke at det allerede var kommentert ovenfor i farta.

Har vært mange kommentarer om dette i det siste, så det gjelder ikke bare deg altså. Ingen er sure, sinte osv. Bare bittelitt oppgitt.

 

Hvem, hva, hvor...

Tror jeg skal starte med hvemsess, hvasslags og hvorhells snart.

 

Nå skal jeg gå hjem fra jobb tror jeg.

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar
Slik ser mitt ut inni:

5472588[/snapback]

For meg ser det ut som du ikke kjører dual channel mode? Eller er dette tilfellet? Trodde liksom samme farge indikerte DC modus.

5473796[/snapback]

 

 

Dual Mode kjører enten på Slot 1\3 eller Slot 2\4 på de fleste HK.

5473829[/snapback]

 

Snakker du om Minnebrikker? Mine står 1/2, blir det bedre ytelse om jeg setter de som 2/4 eller 1/3?

 

EDIT: Er 2 * 512 MB GeiL, 533 mhz.

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
Slik ser mitt ut inni:

5472588[/snapback]

For meg ser det ut som du ikke kjører dual channel mode? Eller er dette tilfellet? Trodde liksom samme farge indikerte DC modus.

5473796[/snapback]

 

 

Dual Mode kjører enten på Slot 1\3 eller Slot 2\4 på de fleste HK.

5473829[/snapback]

 

Snakker du om Minnebrikker? Mine står 1/2, blir det bedre ytelse om jeg setter de som 2/4 eller 1/3?

 

EDIT: Er 2 * 512 MB GeiL, 533 mhz.

5473886[/snapback]

 

 

Jepp. Har du to like brikker, så skal det bli bedre ytelse,vist de står i 1\3 eller 2\4. Dual mode. Men først må HK ditt støtte det. Gjør korte det,så er det anbefalle.

Lenke til kommentar
Hehe.... Som de sier her er det Tagan 580W Easyconnect-series jeg har ja...

Men den skal vekk nå til fordel for den nye SilenX 600watteren... Tagan PSUen bråkte alt for mye... Spesielt nå som jeg skal ha meg vannkjøling....  ;)

5454242[/snapback]

 

 

Helt enig, Tangan bråker allt for mye.

Jeg ble kjempe skuffa da jeg skrudde på pc'n for første gang, bråka jo værre enn den gamle PSU'n jeg hadde.

 

Si i fra åssen SilentX er når du får testet den, så kanskje jeg skaffer meg en sånn jeg også ;)

Lenke til kommentar

Her er mitt nye byggverk; DFI, Opteron 146, ATI X1800XT, Audigi lyd, tv-kort, 3 harddisker, og 2 cd/dvd, floppy og viftestyring i front. Vann på cpu, gpu og chipset.

Og alt dette stappet inn i et alt for trangt Q-tech kabinett, så ikke helt greit å få det pent, men har i alle fall prøvd å legge kabler ol litt unna, for å få det luftig.

ferdigny6ny.th.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...