Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke RAM jeg heller, ellers vanskelig å se noe. Nesten fristet til å stikke innom når jeg får det nye kameraet mitt å ta større og bedre bilder :tease:

(Nedstrand er ikke langt herfra nei :whistle: )

Ellers var det som sagt rotete inni der, mye som kan gjøres ;)

 

EDIT: Ser RAM-brikken nå, men den var ikke lett å få øye på.

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Ser ikke RAM jeg heller, ellers vanskelig å se noe. Nesten fristet til å stikke innom når jeg får det nye kameraet mitt å ta større og bedre bilder :tease:

(Nedstrand er ikke langt herfra nei  :whistle:  )

Ellers var det som sagt rotete inni der, mye som kan gjøres ;)

 

EDIT: Ser RAM-brikken nå, men den var ikke lett å få øye på.

5346037[/snapback]

hehe, ja.. du må bare stikke innom! ;) det røde huset til høyre i espevik når du kjører mot nedstrand.. :thumbup:

 

hehe.. la ut et bilde til nå ..

Lenke til kommentar

Hmm, på tide å stramme inn litt her? :hrm:

En forutsetning for innlegg i denne tråden er jo et bilde av innsiden av kabinettet, eller link til et!

Så kutt ut utenomsnakk om adresser og "kanskjeetbildeimorraomjegfårtakikamera, osv.

Har man ikke umiddelbart noe å vise til, så skal det heller ikke postes her.

Da ender det jo til slutt med at tråden stenges..........

Lenke til kommentar
Hmm, på tide å stramme inn litt her? :hrm:

En forutsetning for innlegg i denne tråden er jo et bilde av innsiden av kabinettet, eller link til et!

Så kutt ut utenomsnakk om adresser og "kanskjeetbildeimorraomjegfårtakikamera, osv.

Har man ikke umiddelbart noe å vise til, så skal det heller ikke postes her.

Da ender det jo til slutt med at tråden stenges..........

5346125[/snapback]

 

WORD

 

og at denne tråden stenges det vil vi ikke..

 

Er også lei av å se at det er kommet nye innlegg i posten, men så er det ingen bilder når jeg sjekker, så legg inn bilde og hvis ikke dere har så: bare se ikke bumpe ;)

 

Petter

Lenke til kommentar

He he, ja det der var jo av de værre ja Rikky!

Jeg har jo lagt inn bilde av minst en ryddig og pen pc her litt tidligere i tråden, men hovedpc'n har jeg vel spart som desert. Der handler alt om ytelse og lydløshet, så det er litt kaotisk etter denne trådens mål. Men jeg ser også noe vakkert i det jeg altså, men mulig ikke alle ser det samme.

Har som deg ikke fått plass til alt på innsiden :D

Er Opteron 146 @ 3,0Ghz og 6800GT @454/1180, og vanligvis er det spent opp en vifte i "åpningen" man ser foran minnebrikkene, som brukes ved spilling. Men tok den ut for at det skulle se ryddig ut...

a64vann0ux.th.jpg

Dette er resten av det som ikke fikk plass inni, blomstervarmer;

blomstevarmer2qz.th.jpg

Og til slutt, det eneste jeg syns ble ganske pent til å være hjemmemekk er viftestyring, som er laget av noe gamle Tandberg deler og noen kraftige effektmotstander. Ny DVD spiller er også på vei, i svart, så da skal det se greit ut fra utsiden om ikke annet;

viftestyring9eu.th.jpg

Jeg drømmer om å etterhvert få meg et nytt og bedre kabinett, og ikke minst litt større så jeg kan prøve å få det skikkelig fra bunnen av. Ser mange fine inspirasjonskilder her i denne tråden.

Så keep it comming dere med fine kabinetter, særlig de som ikke er for store, men som har en del innhold vil jeg gjerne se ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...