Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og her er mitt kaos.. lite aopenkabinett med en a64-3800, 6600gt, tv tuner, sb audigy, firewirekort, en disk, brenner og floppy...

5370710[/snapback]

 

 

hvorfor har du viftegriller på alle viftene inni kabinettet?

 

fatter ikke helt vitsen.. er du så mye inni den?

5371104[/snapback]

er jo rett og slett litt stilig da ;) hvis man har vindu op kassa i hvertfall ;)

Lenke til kommentar

sry,folkens :p har flere bilder men dem er litt dårlig og + det ser ikke ut oppi kabinette :thumbdown: bare en bilde her hvor man ser hvordan vann-avkjøler ser ut om noen lurte på det :)

 

EDIT: btw,har ikke vannkjøler lenger. tok den vekk siden den begynte å lekke :mad: (mistet en skjermkort på grunn av det)

post-90961-1136256516_thumb.jpg

Endret av PoG
Lenke til kommentar

 

 

hvorfor har du viftegriller på alle viftene inni kabinettet?

 

fatter ikke helt vitsen.. er du så mye inni den?

5371104[/snapback]

 

fordi det er ett kaos uten like med ledninger der inne.. ønsker ikke at noen skal ta veien inn i viftene. da er det enklere med viftegrill enn å strippe opp ledningene.. lat? JA!!

Lenke til kommentar
jeg drar strømkablene bak HK-platen, og drar dem frem akkurat der de skal være

5392621[/snapback]

 

Jeg synes ikke det var så veldig ryddig. Det er jo masse kabler øverst til høyre der, de kan du jo gjemme bedre.

Jeg rydda nettopp litt i kabinettet mitt, og temperaturen sank vel et par-tre grader :) . Skal prøve å få lagt opp et bilde i morgen. Nå trenger jeg bare lengre ide-kabler, slik at jeg får gjemt de bedre.

 

EDIT: Til dere som ikke skjønner poenget med viftegriller inni kabinettet: Det er innmari tøft! :dribble:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...