Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, egentlig synes jeg det er så godt som man får det (ikke langt ifra ihvertfall).

Men hvis jeg absolutt skule finkjemme etter ting jeg ikke liker så:

5344408[/snapback]

#1. Som jeg tror jeg har sagt før er det fordi jeg dreit meg på leggen og feilberegnet. Det blir vanskelig å få ordnet opp i det også. DU kan forøvrig se min post på Case-mods forumet.

 

#2. Det er ikke selve utskjæringene som er skjeive, men platene som selve PSUen er bygget opp av. Klarte å bøye den ene litt for kraftig når den skulle pusses. Den ser mye bedre ut i virkeligheten (grunnet at det ikke er blitz) og at platene virker ikke så skjeive.

 

#3. jajo, jeg kan jo forsåvid, men det vil vise mere med sleeve på da.

 

#4. Se på bildet under

 

#5. Den kan jo males, men føler ikke det er noe vits.

 

#6. Kan desverre ikke fjernes, den er riktig farge da :p

 

#7. Den må være festet og jeg har ikke noe annen motode.

 

#8. Den var drøy :p

 

#9. Kan ikke sleeves mer, da pluggene vil "dra" seg selv ut fra kontaktene.

 

Fint du tar deg tid Kvammis! :thumbup:

 

 

Se på dette bildet. Synes egentlig ikke det er så mye å forbedre inn "real-life" :p

Lenke til kommentar
#8. Den var drøy :p

5344731[/snapback]

:innocent:

 

Må si meg enig i at det ikke er så mye mer å forbedre.

Det eneste måtte vært å dekke til et område (se bilde), men da er spørsmålet hva man skulle brukt for at det skulle blitt skikkelig pent..

Kanskje litt pleix (muligens litt gravering i den), jeg vet ikke.

Jeg synes ihvertfall det er litt "stykt med alle hullene, lilla festemekanismer osv.. :)

post-54590-1135713009_thumb.jpg

Lenke til kommentar
#8. Den var drøy :p

5344731[/snapback]

:innocent:

 

Må si meg enig i at det ikke er så mye mer å forbedre.

Det eneste måtte vært å dekke til et område (se bilde), men da er spørsmålet hva man skulle brukt for at det skulle blitt skikkelig pent..

Kanskje litt pleix (muligens litt gravering i den), jeg vet ikke.

Jeg synes ihvertfall det er litt "stykt med alle hullene, lilla festemekanismer osv.. :)

5344766[/snapback]

Jeg har jo en UV-grønn/gul plexiplate da. Kunne jo mattet den ned, men er redd det blir kanskje litt mye av det gode?

Lenke til kommentar
#9. Kan ikke sleeves mer, da pluggene vil "dra" seg selv ut fra kontaktene.

5344731[/snapback]

Det er bare å sleeve en for seg det ;) Men du har virkelig ikke mye å forbedre på, bare småpirk man nesten ikke legger merke til. Men du kunne brukt en UV Strips :p

5345273[/snapback]

Jadda.

 

hva er det-->?

 

PSU-modding0133.jpg

 

klikk på bildet...

 

Petter

5345302[/snapback]

Les alle postene før du postet selv?

Lenke til kommentar
Vel, du kan ihvertfall trøste deg med at du ikke har brukt så mye penger på å få den til å se fin ut :p

5345895[/snapback]

hehe, skal kjøpe en til harddisk, og skjermkort.. og mere ram .. og vannkjøling .. blir litt bedre iallefall ..

 

edit: klarer du å se, på de bildene hva som gjør at pc'n ikke går på? :S funker ikke i det hele tatt! :p:ermm:

Endret av frodo93
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...