Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Eg har alltid likt Zevs sitt kabinett,litt mye stjerner til tider,men ryddig ja :) 

 

Teh IDOL lol :!:

 

Nei men ska poste noen biler eg også av mitt kabbis,har glemt det oppi alt 360 maset.

5510131[/snapback]

Remember: Det er bare en stjerne nå! ;)

5510917[/snapback]

 

PS: var full da eg skrev dette :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå har jeg rydda enda mer inni datan min, men jeg gir opp å få det sånn som zevs.. jeg mangler tross alt runde floppy/IDE kabler og har litt mer inni der som har kabler enn han men jeg tror jeg må ta ut alt og sette det inn på nytt igjen or å få det sånn som han.. også har jeg en litt spesiell strømforsyning med litt stive kabler så :p

Lenke til kommentar
og har litt mer inni der som har kabler enn han men jeg tror jeg må ta ut alt og sette det inn på nytt igjen or å få det sånn som han..

5511584[/snapback]

Haha, den var god. Jeg har 2 DVD-brenner, Minnekortleser, Lydkort og TV-kort som trenger extra kabler. Enste du har som jeg ikke har er to harddisker. Da går det opp i opp.

 

Bare til å rydde! Ingenting er umulig!

Lenke til kommentar

Hei! Driver og fikser litt i min også, men det er noe jeg lurer litt på.

 

I bunnen av kabinettet har det kommet en blanding av lim og støv.

Noe som er litt stygt og se på, litt klissette ekkelt liskom.

Noen som vet no middel som kan ta bort dette klisset?

Har prøvd med Negllakkfjerner, som ikke funket så veldig bra.

Lenke til kommentar

Mulig du hadde kabinettet åpent en gang du så på *filmer* og det gikk litt for langt.. Man kan aldri vite :!:

Neida. det kan mulig være psu, i psuen er det et slags middel de spruter på komponener med, lingner litt på kjøle pasta. men hardt. Kan dette ha smeltet? Mulig også kjølepasta fra skjermkort.

Lenke til kommentar
Mulig du hadde kabinettet åpent en gang du så på *filmer* og det gikk litt for langt.. Man kan aldri vite :!:

Neida. det kan mulig være psu, i psuen er det et slags middel de spruter på komponener med, lingner litt på kjøle pasta. men hardt. Kan dette ha smeltet? Mulig også kjølepasta fra skjermkort.

5513808[/snapback]

 

 

Nei, jeg vet nok hva stoffet er. Før brukte jeg og teipe kabler bunnen av kabinettet med vanlig teit (dumt av meg), som jeg har tatt bort i ettertid. Så det har ligget litt klister igjen i bunnen, så har det kommet støv og lagt seg over klistert.

Lenke til kommentar
Nytt skjermkort osv.

5513953[/snapback]

 

Må si at den kjøleren var fæl! Hva tenkte de på? Minner om en Nintendo(NES) :!:

5515031[/snapback]

 

Hva er det som gjør den så fæl? Ikke mobb NESen min heller :mad: . Nå fikk jeg lyst til å spille NES btw. :love:

5515539[/snapback]

 

NES`en er jo kul, til å spille på. Men det er jo 21 år siden NES kom ut, jeg mener at den ikke er noe kul å se på.

 

EDIT: Det jeg tenkte på var farge valget på kjøleren.

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...