Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skammer meg over kvaliteten på bildet, så der har jeg et påskudd for å komme med en update etter hvert.. :)

Har du alt det med lys og så den lille UV katoden? :hmm:

Hadde opprinnelig 4 stk. uv-katoder i kassa, ekskludert det grønne lyset, men så kjøpte jeg 2 stk. grønne katoder for å teste. Har rett og slett ikke brydd meg med å nappe ut uv-katoden enda...

Lenke til kommentar
jeg skulle gjerne lagt ut ett bilde av min pc men den er desverre død for tiden  :cry:

ja, samme her. Hvorfor i svarte skulle jeg røske så mye i vannblokken på northbridgen...

 

Skulle huska på at jeg hadde LIMT faenskapet fast.

:cry:

 

vel nå har jeg en halv northbridge på hovedkortet mens resten ligger som en klump på undersiden til northbridge-kjøleren.

 

grrr

 

 

men nå er hovedkort, amd x2 og nytt gigabyte kabinett på vei.

 

og så strømforyning da såklart.

 

håper på å være igang igjen før helga

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig bare et ord Skrue, og det skammer jeg meg litt over:

 

PWOAR

 

Jeg setter pris på tiden du har satt i å få alt optimalt, og den CPU blokka på det svarte hovedkortet med kobberet er direkte sexy.

Liker også nazistilen på S-ATA ledningen som kryper seg oppover.

 

Jeg har ikke følgt med på hva du har rotet sammen de siste årene så muligens det er "common knowledge" i worklog delen, men hvilket kabinett er det og hva har du gjort med det?

 

EDIT: Et spm til, valgte du det hovedkortet pga fargen? Du din moteløve :)

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Nå er jeg nok "fæl", som legger ut bilde av min nyskapning her også.

Men slik ser den i alle fall ut, så langt!

kabler, hvorhvor?? ;):p

du hadde nok vunnet konk med ryddigst skulle jeg tro..

par spørsmål:

hvor har du plasert hdd(ene)? og hvordan ser det ut foran(ved 5.25brønnene)?

 

"Coca-Cola" kork

 

konklusjon: übernice! :thumbup::p

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

Takk igjen må jeg jo si, setter stoor pris på slike tilbakemeldinger! Det gir mye igjen for strevet. :thumbup:

 

Har ikke startet opp ennå ManagHead, men håper på å få trykka på knappen i løpet av i morgen kveld. Det jeg samtidig vil prøve å få til, er å måle den faktiske flow gjennom systemet slik det nå står, av ren nyskjerrighet.

 

JohndoeMAKT: Det er et kabinett fra SilverStone (Komplett.no), husker ikke den spesifikke betegnelsen på dette. :blush:

Har egentlig ikke gjort så veeldig mye med dette, men litt har det jo blitt: Skåret hull i bunnen for luftinntak til raddisen, skåret hull i hk-plata bak CPU, fjernet 120mm "viftegrill" i bakkant, laget plass for montering av HDD´s under CD-drev, og laget luftutslipp i sidene på frontdekselet i aluminium. Til slutt: Lakkert innvendig med sort silkematt.

Jo, det ble visst litt "modding" allikevel! :p

 

Btw; PWOAR??

Lenke til kommentar
slutt: Lakkert innvendig med sort silkematt.

Ah, jeg trodde endelig noen hadde oppdaget selv hvor nice det kan bli uten all det blanke metallet. Det så nemlig ut som om fargene var helt like inni og ute, så jeg trodde det var svart inni fra produsent. Det sammen med det svarte hovedkortet var ganske orginalt.

 

PWOAR er det jeg sier om jeg f.eks klikker på babethread tråden.

...hmm... den har jeg ikke sett på mange, mange måneder. Kommer den ikke lenger opp på "Mine innlegg" eller er den død?

Lenke til kommentar
Nå er jeg nok "fæl", som legger ut bilde av min nyskapning her også.

Men slik ser den i alle fall ut, så langt!

 

Ny.jpg

 

Og ja, jeg jobber MYE for at det skal se ryddig og bra ut......

Ser jo bra ut så langt,men her mangler jo en god del.

Bla ser jeg at det her er kun en slange til radiatorn, ikke ser jeg disker og ingen kabler er strekt hveken til hk eller fremtidige disker,dvd, brenner osv osv :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...