Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

rap er bra(mye dritt, men mye bra!!)

 

jeg hører mest på metal å sånt, men jeg er ikke "closed minded" å hører litt på rap

 

favoritter:

 

Eminem

Snoop Dogg

Nelly

 

å sånt

 

(Bare får å ha sagt det, jeg prøver ikke å terrorisere tråden, jeg liker ærlig talt rap! :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
rap er bra(mye dritt, men mye bra!!)

 

jeg hører mest på metal å sånt, men jeg er ikke "closed minded" å hører litt på rap

 

favoritter:

 

Eminem

Snoop Dogg

Nelly

 

å sånt

 

(Bare får å ha sagt det, jeg prøver ikke å terrorisere tråden, jeg liker ærlig talt rap! :) )

Se om du klarer å finne låte T.R.I.C fra bandet Otep.

 

Så finner du kanskje det beste av dine to verdener.

 

Og finner du videoen på nette, så er den bare konge!! Utrolig fasinerende å se på.

 

Ok, fant det faktisk for deg: http://www.otep.com/video.asp Men den videoen der har blitt klippet på nytt. Den jeg så på TV for noen år siden var bare hun som rappet hele tiden, skikkeig closeup av øyne og munnen. Var fasinerende å se henne artikulere hele greia.

 

Og joda..er hip hop fan selv..har hørt på RAP og hip hop siden tidlig 90 tall. Første fasinasjonen kom vel med det første kommersielle gjennombrudet... Walk this way med RUN DMC.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Ooh, så Timbuktu live nå på fredag. Det var helt sinnsykt fett! Og jeg som trodde jeg ikke hadde sansen for svensk hiphop...damn. Feteste konserten jeg har vært på.

 

EDIT: Hva synes dere om den nye låta til Warlocks? Stay warm heter den :)

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Nas står for den beste rapen, sjekk ut debutalbumet Illmatic. Noe av det nyeste er heller ikke gærent.

Har hørt på nas lenge.. men jeg har falt ut av hiphoppen en stund nå.. trenger noe phett å høre på :p

Sjekk ut følgende album:

 

Jay-Z - The blueprint og Resonable Doubt

The Perceptionists - Black Dialouge

Common - Be, Electric Circus og Like water for chocolate (ikke sikkert du liker Common, men mange gjør det)

Talib Kweli - Quality (om ikke hele skiva, iallefall Get by. Kremlåt.)

 

Det er noe å begynne med :)

Lenke til kommentar

til alle som mener at hiphop har mistet mye av skjelen sin de siste årene sjekk ut

Fat joe/terror squad sine album. etter min mening er det mye bra å hente det.

 

andre favoritter:

- Looptroop/promoe/Chords/ken Ring/petter(Svensk)

- method man/nas/jayz/jadakiss/de la soul/faboules/gangstarr/kanye west/ notorious B.I.G(amerikansk)

 

sjekk det ut...mye av det faller i smak hos mange

Lenke til kommentar
Nas står for den beste rapen, sjekk ut debutalbumet Illmatic. Noe av det nyeste er heller ikke gærent.

Har hørt på nas lenge.. men jeg har falt ut av hiphoppen en stund nå.. trenger noe phett å høre på :p

Sjekk ut følgende album:

 

Jay-Z - The blueprint og Resonable Doubt

The Perceptionists - Black Dialouge

Common - Be, Electric Circus og Like water for chocolate (ikke sikkert du liker Common, men mange gjør det)

Talib Kweli - Quality (om ikke hele skiva, iallefall Get by. Kremlåt.)

 

Det er noe å begynne med :)

Det meste av det er jo old.

Lenke til kommentar
Nas står for den beste rapen, sjekk ut debutalbumet Illmatic. Noe av det nyeste er heller ikke gærent.

Har hørt på nas lenge.. men jeg har falt ut av hiphoppen en stund nå.. trenger noe phett å høre på :p

Sjekk ut følgende album:

 

Jay-Z - The blueprint og Resonable Doubt

The Perceptionists - Black Dialouge

Common - Be, Electric Circus og Like water for chocolate (ikke sikkert du liker Common, men mange gjør det)

Talib Kweli - Quality (om ikke hele skiva, iallefall Get by. Kremlåt.)

 

Det er noe å begynne med :)

Det meste av det er jo old.

Unnskyld meg da. Fikk liksom inntrykket av at du har falt ut i en del år. Men men. My bad.

Lenke til kommentar
Ooh, så Timbuktu live nå på fredag. Det var helt sinnsykt fett! Og jeg som trodde jeg ikke hadde sansen for svensk hiphop...damn. Feteste konserten jeg har vært på.

 

EDIT: Hva synes dere om den nye låta til Warlocks? Stay warm heter den :)

Timbuktu pleier å ha bra konserter,vært på ett par stykker og han har aldri skuffa!

 

Nye låta til Warlocks er en litt annen stil enn det jeg er vant til å høre fra de kanter,men jeg liker den.

 

blir spennende å sjekke ut den nye plata deres.

 

og du som nevnte Illmatic albumet til Nas,helt klart hans beste album i mine øyne....jeg sier bare : new york state of mind... buck buck

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...