Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For at tråden ikke skal forsvinne helt. Her er en liten smakbit på Dr.Dre sitt nye album Detox, faller sikkert i smak hos en del av dere:

 

LINK

 

Ellers er det mange bra artiser som slipper album nå snart. Kan nevne Busta, Fat Joe, Noreaga, Kanye +++

Endret av oleisbest
Lenke til kommentar

Er jo lenge siden Pharrell dukket opp overalt. Er jo ikke noe spesielt med det, akkurat nå er det Kanye West som dukker opp overalt. Før Pharrel var det Nate Dogg. Artistene går jo såklart etter de producerene som er i vinden.

Endret av oleisbest
Lenke til kommentar

Digger Kanye West.

 

My rap-liking is on the verge of it's demise. I don't listen to rap as much as I used to. Kanye West is one of the few I still listen to, but he's fading out along with the rest.

 

Til alle som ikke har hort den:

Sjekk ut Kanye West feat. Ludacris & The Game - Where You At?

Lenke til kommentar

Kanye West og The Neptunes har brukt opp seg selv. Jeg digga begge for et år siden, men det har blitt for mye av de. De har samme oppskrift og lyd på alle beats de lager..

 

To av årets album jeg anbefaler:

Timbuktu - Alla vill till himmelen mein ingen vill dö

Memphis Bleek - 534

 

Og til du som anbefaler taktløs: Har hørt et par låter, er brukbart. Syns ikke de fortjente å bli ukas Urørt, men det er absolutt potensiale der.

 

EDIT: oh yeah, 900 posts :w00t:

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar

Tja...liker ikke helt hip-hop.

Vet ikke hvorfor, synes liksom hvem som helst kan gjøre det.

De norske er bånn :)

 

Men det var en jeg hørte, på MTV awards Europe eller no...

Husker ikke helt hva han het, men han kunne ihvertfall synge, han hadde duett med Alicia Keys.

 

Noen som kan fortelle meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...