Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Pek ut de 3 skrivefeilene mine da?

 

Og jeg sa jeg hadde mine egne innimellom,så er ikke vits å bli furten

 

Furten kan du være selv.

 

jeg hater skrivefeil..(ikke mellomrom!)..selvom jeg kan egne innimellom,(her er det heller ikke mellomrom) og jeg hater de også (her er det ikke punktom)

 

Peker!

bwhaha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cypress Hill i seg selv er udødelige  ;)

Ja hvertfall fram til temples of boom. Deretter gikk det rett til h*lvete etter min mening. :p

hehe,det blir som med så mange andre artister,det gamle er best,også klarer dem ikke overgå seg selv,og dermed blir mye av det nye dem lager wack i forhold,nettopp fordi man sammenligner med det gamle.

Lenke til kommentar

De har gode sanger sanger etter temples of boom men det ble mindre..... cypress hill. Som diversity sier så ble de mer rockete og da ble det etter min mening dårligere selvom de hadde knall sanger som Tequila Sunrise og latin thug.

 

Likte den dystre "tunge" stilen deres liksom. Idag er det vel Psycho realm som har samme stemmning i musikken.

Lenke til kommentar
Noen som hører på reggaeton? Har noen knallbrae sanger reggaeton style. 70% av all reggaeton eg har hørt er samme rytmen og kjedelig men det finnes noen knuse bra sanger der ute. De sangene eg har er mer hiphop versjon av reggaeton da.

hadde en kompis som kom hjem med no reggaeton fra Spania... meste var dårlig i mine øyne,men var noen ålreite også... var en morsom forandring :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

bah,må redde den beste tråden på musikk avdelingen fra døden! :p

 

Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight?

 

personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt.

 

Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...