Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom helt tilfeldig over dette. Bla litt ned for å høre utdrag fra sangene. Jeg ble ikke akkurat imponert.

Yayo er søppel. Allikevel selger han nest mest skiver blant USAs hiphop-artister nå for tiden, bare Kanye selger mer. Må si at det er litt festlig at alle G-Unit-haterne nå setter "Yayo flopper"-shiten sin i halsen, men det forandrer ikke det faktum at mannen er søppel. Er en låt som halvveis fungerer til clubbing, og det er So Seductive. That's my two cents :)

Lenke til kommentar
Jeg liker egentlig ikke rap/hiphop, men den ''gangsters paradise'' er genial!

Jeg er lei av folk som trekker frem den låta som "den eneste geniale rapsangen". Beviser bare hvor uvitende du er. Låta er ok, ikke noe mer. Coolio er forøvrig en døgnflue av dimensjoner.

Morsomste er at han fortsatt lever på den låta.

 

Han dro jo den på topp 20 konserten i sommer,har han ikke no respekt for seg selv lenger? :p

Lenke til kommentar
Jeg liker egentlig ikke rap/hiphop, men den ''gangsters paradise'' er genial!

Jeg er lei av folk som trekker frem den låta som "den eneste geniale rapsangen". Beviser bare hvor uvitende du er. Låta er ok, ikke noe mer. Coolio er forøvrig en døgnflue av dimensjoner.

Morsomste er at han fortsatt lever på den låta.

 

Han dro jo den på topp 20 konserten i sommer,har han ikke no respekt for seg selv lenger? :p

Hehe, word up :)

Lenke til kommentar

Ikke ennå, men du skal ikke se bort fra at jeg gjør det så fort jeg får sjansen. Skal snart ha et raid på platekompaniet og kjøpe en god del skiver...tenkte bl.a. å kjøpe College Dropout, Stillmatic, Be, Late Registration, og eventuelle andre jeg føler for, som f.eks. Warlocks-skiva :)

 

EDIT: Shit, jeg hørte Ether første gang i går. Den DREPER Takeover så evig lenge! Damn, de som sier at Nas er kjedelig har ikke skjønt det...

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...