Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Bare bra at den fjotten gir seg. En skam, det er det han er.

Haha. Er du seriøs nå? En skam? Han er bare en av verdens beste rappere? Rap er den musikken jeg hører mest på, og Eminem og 2Pac er artister som går igjen og igjen og igjen på playlistene mine. Sier du at Eminem er en skam, har du lite peiling på rap.

Lenke til kommentar
Bare bra at den fjotten gir seg. En skam, det er det han er.

Haha. Er du seriøs nå? En skam? Han er bare en av verdens beste rappere? Rap er den musikken jeg hører mest på, og Eminem og 2Pac er artister som går igjen og igjen og igjen på playlistene mine. Sier du at Eminem er en skam, har du lite peiling på rap.

HAHAHAHA, jeg ikke peiling på rap?! Eminem er kun et produkt for å tjene penger på. Han er da alldeles ingen pioneer innenfor musikken. Hva er det som er så nyskapende å bra med han? En grinete "Drillo", det er det han er blitt.

 

Nei, takker meg heller til nogenlunde orginal rap som Eazy-E, N.W.A, Dre og flere. Syns selv det er utrolig at Dr. Dre gidder og bruke tid på den sytepaven.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg stiller meg fullt og helt bak Lord_Vivec9. Eminem er en udugelig og plagsom kar, som kun har klart å gjøre seg selv rik og Dr. Dre rikere ved å rappe om kontroversielle tema som garantert appellerer til plagede unge og bitre gamle slasker.

Lenke til kommentar
Noen som forresten vet hva som skjedde mellom Royce og Eminem? De var jo bestekompiser for en stund tilbake. Tror de ikke er på talefot lenger, stemmer det? Mener å ha hørt et par disse tracks fra både Eminem og Royce sin side. Noen som vet?

De snakker om det i Dokumentar filmen BEEF2 som har kommer ut. ;)

Lenke til kommentar
Noen som forresten vet hva som skjedde mellom Royce og Eminem? De var jo bestekompiser for en stund tilbake. Tror de ikke er på talefot lenger, stemmer det? Mener å ha hørt et par disse tracks fra både Eminem og Royce sin side. Noen som vet?

De snakker om det i Dokumentar filmen BEEF2 som har kommer ut. ;)

Men du vet ikke hva det dreide seg om?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...