Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han går jo rundt med masse livvakter og sånt hele tida. Så det spørs om noen klarer å komme nærme nok. Kanskje noen lager en konkurranse ut av det i statene og mange folk prøver seg. Who can damage 50 Cent! Hehe

Er vel bare å ligge med en rifle på en litt god avstand det. Bare skyte ham i hodet... for han reklamerer jo at han går med vest så :p Akkurat som at bondevik sier at han kjører med pansret bil, men ikke under pga. bilen var for tung for norske lover. Noen som kan lage en veibombe? :p

Lenke til kommentar

Hehe, morsomt CaZpeR. Men nå må vi få litt liv i denne tråden, Hip Hop tråden kan jo ikke dø.

 

Har det kommet ut noen bra cdr i det siste? Eller dvd for den saks skyld? Har selv hørt en del på Felt, Vol. 2: A Tribute to Lisa Bonet. Den er med Slug fra Atmosphere, og Murs (som jeg aldri hadde hørt om før). Og den cdn skuffet ikke, var nesten som å høre atmosphere, men med en liten vri.

Lenke til kommentar

Mine anbefalinger fra skiva:

 

Touch the sky feat. Lupe Fiasco

Heard 'em say feat. Adam Levine (fra Maroon 5, kanskje litt spesiell, men jeg synes den fenger)

Golddigger feat. Jamie Foxx

Gone feat. Consequence & Cam'Ron

Diamonds from Sierra Leone Remix feat. Jay-Z

og til slutt

Bring me down feat. Brandy

 

Check it out! :)

Lenke til kommentar
Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight?

 

personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt.

 

Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best :p

Steike. Ble overrasket da jeg så på vg.no i går. :ohmy:

Lenke til kommentar
Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight?

 

personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt.

 

Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best :p

Steike. Ble overrasket da jeg så på vg.no i går. :ohmy:

i går? :p jaja,ikke alle som følger med ;)

 

Anyways,jeg må få sjekka ut Late Registration,er så slapp for tia ass :p

Lenke til kommentar
Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight?

 

personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt.

 

Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best :p

Steike. Ble overrasket da jeg så på vg.no i går. :ohmy:

i går? :p jaja,ikke alle som følger med ;)

Ja. :p Skjønner ikke helt hvordan jeg har klart å la det slippe forbi meg.

 

 

Er det mange Kanye West-fans her? Jeg er definitvt ikke en av dem. =/

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight?

 

personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt.

 

Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best :p

 

Det er stygt å si det, men i hiphopens verden kan jeg ikke tenke på noen som fortjente det mer enn ham.

 

Suge fell off.

 

EDIT:

Er det mange Kanye West-fans her? Jeg er definitvt ikke en av dem. =/

 

Jeg var ikke det før. Men må si at jeg er imponert over den nye plata.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Jeg syns Kayne West er bra, han har råe beats, og kule ideer til sanger. Han er en bra rapper, og han har blitt bedre på den nye plata syns jeg. Det jeg liker med Kayne er at han rapper ikke om dumme ting som de fleste rapperne. Med de fleste sangene hans, er det sånn at du sitter igjen med noe godt, at han har gode budskap. Jeg liker sånne positive rappere som ikke bare snakker om det samme gamle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...