Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har hørt No Studio No Time? Etter første gjennomhøring er inntrykket litt blandet. Det var ikke ofte jeg fikk go'følelsen, som regel var det meste helt okei. Håper den andre cden blir mye bedre.

8435209[/snapback]

Det er vel meninga også.

8435440[/snapback]

Terskelen for at den andre cden skal bli bedre er ganske lav i mine øyne. Hadde ikke gjort meg noe om No Studio No Time var litt bedre. Var fin pris på an i det minste..

Lenke til kommentar
2pac er best, men NAS kommer tett oppunder.

8439983[/snapback]

 

Det er ikke noe å lure på engang. 2Pac > Nas anytime.

8440638[/snapback]

 

:ohmy: ... No way.. Kan ikke sammenlignes engang... 2pac var god, men Nas var og er bedre...E.O.D

 

8443008[/snapback]

 

Jesus..stakkars menneske.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Pac var ikke en MC. Han var en poet.

8444495[/snapback]

Hva legger du i det? :)

8444669[/snapback]

 

Hans fabelaktige diktning, vil jeg tro.

 

Noen har sikkert lyst til å anbefale et par album av pac da, mens vi allerede er inne på fyren.

8444458[/snapback]

 

All Eyez On Me er fantastisk, men den ekke så lett å finne i Norge. Ellers - Me Against The World, Greatest Hits, Until The End of Time og Better Dayz.

Lenke til kommentar
Hva legger du i det?  :)

8444669[/snapback]

Måten han rimer på. Tekstene er laget mer dype og meningsfulle, mens en MC sine tekster (oldschool eminem, biggie smalls osv) er mer lure og evt. morsomme, men gjerne meningsfulle samtidig, men på en annen måte.

 

Jeg foretrekker MC's mye mer enn "poetene". 2Pac hadde nok aldri noen freestyle skills av noe slag elns.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Noen har sikkert lyst til å anbefale et par album av pac da, mens vi allerede er inne på fyren.

8444458[/snapback]

All Eyez On Me er fantastisk, men den ekke så lett å finne i Norge. Ellers - Me Against The World, Greatest Hits, Until The End of Time og Better Dayz.

8444908[/snapback]

:hmm: Synes jeg ser All Eyez On Me på første rad på Platekompaniet hver eneste gang jeg er der, jeg. Klarer forresten ikke helt å skille mellom Nas og 2Pac, er liksom to forskjellige sjangre.

 

NP: El Axel Feat. Devin The Dude - Forbidden Fruit

Chiiilllll sang.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Noen som skal på Oslo Hip Hop Festival på Rockefeller 28 april? Å er det bare Saigon, Little Brother og Wille D som kommer? Er ikke bare bare, da men :hmm: Sliter med å finne all infoen her. Kommer også fordi jeg er sykt Lazy!

 

Enig med ehs5, går ikke ann å sammenlige Nas og 2pac. Blir som å sammenligne Big Bang med Dimmu.

Endret av Torstee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...