Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken sang minner introen om?

 

Young Jeezy - Streets On Lock

8387040[/snapback]

 

Daryl Hall and John Oates - Out Of Touch, den er på Vice City btw.

 

Er det noe jeg elsker så er det HipHop og 80talls musikk :love:

8387618[/snapback]

 

Riktig det ja! :D Digger orginalen! :D

 

Hvis du liker 80-talls og Rap, prøv Rick Ross - Push It Hvis du ikke har hørt den allerede.

 

Russebussen jeg er med på har en rap sang basert på What Is love. Den er også ganske het, syns iallefall vi.. :p

Lenke til kommentar
Har selfølgelig hørt Push it :p

 

Ta å post russebuss sangen din da ? :) Er russ iår jeg også forøvrig.

8393920[/snapback]

 

 

Mad Dollar - The Roxbury 07 Hadde bare fil link.

Den er ikke så lyrisk god osv, er jo bare trossalt en russesang. Men liker rapperen og beaten. Særlig med tanke på at teamet vårt er A Night At The Roxbury

 

Fransk rap? Noen forslag? Noe ala Keny Arkane viss noen har hørt om henne.

8393954[/snapback]

Liker iallefall Saian Supa Crew.. Eneste fransk rap jeg har hørt mye på.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Er ikke verdens største fan av public enemy, men siden de kom til lille stavanger følte jeg at jeg nesten måtte ta turen. Og angret svært lite på det

 

Når de begynte å rope wu-taaang, wu-taang trodde jeg at jeg skulle eksplodere :)

 

At de begynte å spille jimmi hendrix senere var heller ikke noe dumt.

 

Dj Lord på miksepultene var jo helt rått :)

 

Ellers var det jo selfølgelig noen idioter som skulle prøve å slåss, ei dame på 35 år som var utviklingshemma og skreik masse rare ting som hadde svært lite med hip-hop/public enemy å gjøre(en del var heller ikke norsk/engelsk). I tilleg har vi jo selfølgelig jenten med sine pene glis som prøver å komme seg lenger frem. Lyden var ikke top notch, men uansett av alt det jeg skrev over er dette de mest velbrukte 250 kronen jeg har brukt på LENGE :D

 

PS: Sangene til Public Enemy var helt greie de også, men er ikke helt på topp i mitt hip-hop hue :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...