Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare en liten påminnelse til dere som ikke har sjekka ut El Axe skiva, gjør det asap den er helt bangin...

 

NP:El Axel - Showtime (Move Your Arms)

8311589[/snapback]

Rå skive! Som eg skulle lagd den selv. Han representerer en del av mine tanker på den platen! :)

8373934[/snapback]

Du poster alt for lite her. Hvorfor forsvant du helt plutselig?

 

Av og til er det ganske bra å bo i Danmark. Kjøpte 8 halvlitere for 60 kroner i dag, det er 20 grader og sol nå og grillfest i kveld. Lader opp med

....husker ikke hvem av dere som anbefalte den, men props til den det var. Jeg gjetter på c3rfik... Endret av Oovz
Lenke til kommentar
350 kr. Vet ikke om det er mye eller lite, men var ikke så lett å finne til noen annen pris at det gjorde noe.

8376370[/snapback]

Jeg hadde glatt gitt 350 kr for albumet.

 

 

Ohh, i morgen blir det Public Enemy. :love:

 

Jeg stiller med veggklokke rundt halsen.

8377658[/snapback]

 

Cold, cold lampin'! :D

Lenke til kommentar
Du poster alt for lite her. Hvorfor forsvant du helt plutselig?

 

Av og til er det ganske bra å bo i Danmark. Kjøpte 8 halvlitere for 60 kroner i dag, det er 20 grader og sol nå og grillfest i kveld. Lader opp med

....husker ikke hvem av dere som anbefalte den, men props til den det var. Jeg gjetter på c3rfik...

 

Jess en god god låt det der, skikkelig sommervibber. Kunne også tenkt meg danske ølpriser i Norge hadde gjort meg super happy....

 

Men nå er det ut døra og drikke tett.

 

NP:dem franchize boyz ft. ugk - My muzic (dette er fire)

 

Keep it real der ute, og missunnelig som faen på dere som skal på P.E. Forventer en fin fin oppsummering

Lenke til kommentar
Ohh, i morgen blir det Public Enemy. :love:

 

Jeg stiller med veggklokke rundt halsen.

8377658[/snapback]

 

Skulle gjerne vært der ass...mye fete konserter fremover...Busta, Redman, MOP, Devin the Dude...jeg har værtfall billett til Redman og Devin...

 

Forhåpentligvis får jeg fri til Hove festivalen i sommer, og da blir det tett festing til Dirty South gutta...Switching lanes...candy paint...ridin' sidewayzzzzzz :love:

Lenke til kommentar
Ohh, i morgen blir det Public Enemy. :love:

 

Jeg stiller med veggklokke rundt halsen.

8377658[/snapback]

 

Skulle gjerne vært der ass...mye fete konserter fremover...Busta, Redman, MOP, Devin the Dude...jeg har værtfall billett til Redman og Devin...

 

Forhåpentligvis får jeg fri til Hove festivalen i sommer, og da blir det tett festing til Dirty South gutta...Switching lanes...candy paint...ridin' sidewayzzzzzz :love:

8383853[/snapback]

 

Er kjempe fan av Busta, men det han har levert de siste årene er ikke mye å skryte av. Savner Good Old Busta. Som på When Disaster Strikes, Extinction Level Event(Final Word Front) og Anarchy<3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...