Gå til innhold

Betale for HL2 neste uke, da CS:S kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter hva jeg har hørt skal CS:S komme ut neste uke.

Skulle Valve da også starte å ta betalt for Half-Life 2 gjennom Steam?

Litt viktig å vite, skal kjøpe det der, så kan jeg spille det på sekundet det gis ut :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er faen meg utrolig sleipt gjort av Valve, stakkars Vivendi.

Stakkars oss som aldri får det.

Skal jeg være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvorfor folk maser og syter så mye over et spill. Det er jo som om Half-life 2 er hele livet deres.

Skrevet
For noen så er det vel kanskje det?

Hvis en persons hverdag kun fylles av venting på Half life 2 har vedkommende seriøse fritidsproblemer og bør straks kontakte noen menn i hvite dresser som kommer og henter deg.

Neida! ;) HL2 blir nok et kongespill, men livet er bedre enn HL2..... :ermm::D

Skrevet (endret)

Skal jeg være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvorfor folk maser og syter så mye over et spill. Det er jo som om Half-life 2 er hele livet deres.

Kanskje fordi det er et av de beste spillene som kommer på lenge?, at det oppfølgeren til et av verdens mest solgte spill. Uansett så gleder jeg meg masse til spillet kommer ut :yes:

Endret av monstar
Skrevet

Men det går vel ikke an å kjøpe HL2/CS:S via steam enda? Man må vente til neste uke? Ingen som vet noen priser på pakkene? Tror jeg går for Silver pakken jeg...

Skrevet

lol, fordi det er dritt bra spill kanskje? :roll:

Skrevet (endret)

Noen som vet hva vi med ATI ticket får? Får vi bare den drittpakken? uten Day of Defeat og de andre moddene?

Edit: Jeg er nå ganske sikker på vi med den ATI kupongen får bronsepakken, med HL2 og CS-source. Det skal vistnokk bli mulig å oppgradere til sølv eller gull-pakke for en ubestemt sum penger ;)

Endret av likferd
Skrevet (endret)

lol, fordi det er dritt bra spill kanskje? :roll:

Og fordi det er herlig å få tankene vekk fra skole, arbeid og stress. Og bare koble ut med noe du finner spennende og gøy?

EDIT: Likferd, sover du noen gang? :blink:

Endret av co2
Skrevet

Hih. Litt morsomt det der, å se hva folk poster hver gang HL2 blir utsatt. :wee:

Gleder jeg meg til HL2 jeg også, men jeg har ingen problmer med å tenke på andre ting i mellomtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...