co2 Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Etter hva jeg har hørt skal CS:S komme ut neste uke. Skulle Valve da også starte å ta betalt for Half-Life 2 gjennom Steam? Litt viktig å vite, skal kjøpe det der, så kan jeg spille det på sekundet det gis ut
hhhhhhhh Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Dette er faen meg utrolig sleipt gjort av Valve, stakkars Vivendi. Endret 2. oktober 2004 av hhhhhhhh
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Dette er faen meg utrolig sleipt gjort av Valve, stakkars Vivendi. Stakkars oss som aldri får det.
hhhhhhhh Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Dette er faen meg utrolig sleipt gjort av Valve, stakkars Vivendi. Stakkars oss som aldri får det. Skal jeg være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvorfor folk maser og syter så mye over et spill. Det er jo som om Half-life 2 er hele livet deres.
TDK Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 For noen så er det vel kanskje det? Hvis en persons hverdag kun fylles av venting på Half life 2 har vedkommende seriøse fritidsproblemer og bør straks kontakte noen menn i hvite dresser som kommer og henter deg. Neida! HL2 blir nok et kongespill, men livet er bedre enn HL2.....
monstar Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Dette er faen meg utrolig sleipt gjort av Valve, stakkars Vivendi. Stakkars oss som aldri får det. Skal jeg være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvorfor folk maser og syter så mye over et spill. Det er jo som om Half-life 2 er hele livet deres. Kanskje fordi det er et av de beste spillene som kommer på lenge?, at det oppfølgeren til et av verdens mest solgte spill. Uansett så gleder jeg meg masse til spillet kommer ut Endret 2. oktober 2004 av monstar
rudolfrock Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Men det går vel ikke an å kjøpe HL2/CS:S via steam enda? Man må vente til neste uke? Ingen som vet noen priser på pakkene? Tror jeg går for Silver pakken jeg...
Ol'H Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 men livet er bedre enn HL2..... livet er bedre med hl2 vil nå jeg si...
dmx Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Dette er faen meg utrolig sleipt gjort av Valve, stakkars Vivendi. Stakkars oss som aldri får det. Skal jeg være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvorfor folk maser og syter så mye over et spill. Det er jo som om Half-life 2 er hele livet deres. lol, fordi det er dritt bra spill kanskje?
likferd Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Noen som vet hva vi med ATI ticket får? Får vi bare den drittpakken? uten Day of Defeat og de andre moddene? Edit: Jeg er nå ganske sikker på vi med den ATI kupongen får bronsepakken, med HL2 og CS-source. Det skal vistnokk bli mulig å oppgradere til sølv eller gull-pakke for en ubestemt sum penger Endret 3. oktober 2004 av likferd
co2 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Dette er faen meg utrolig sleipt gjort av Valve, stakkars Vivendi. Stakkars oss som aldri får det. Skal jeg være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvorfor folk maser og syter så mye over et spill. Det er jo som om Half-life 2 er hele livet deres. lol, fordi det er dritt bra spill kanskje? Og fordi det er herlig å få tankene vekk fra skole, arbeid og stress. Og bare koble ut med noe du finner spennende og gøy? EDIT: Likferd, sover du noen gang? Endret 3. oktober 2004 av co2
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Dette er faen meg utrolig sleipt gjort av Valve, stakkars Vivendi. Stakkars oss som aldri får det. Skal jeg være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvorfor folk maser og syter så mye over et spill. Det er jo som om Half-life 2 er hele livet deres. Hih. Litt morsomt det der, å se hva folk poster hver gang HL2 blir utsatt. Gleder jeg meg til HL2 jeg også, men jeg har ingen problmer med å tenke på andre ting i mellomtiden.
rudolfrock Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Men det er ingen som vet når i neste uke man kan få kjøpt det?
M@R7!N Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Torsdag Altså i morgen. Nei vent, det blir i dag, klokken er over 12 Endret 6. oktober 2004 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå