Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

funnet ut en metode man kan bruke for å slippe å bruke tråden  :D

Tråden er for teitinger!

 

Vi som er litt harde bruker panna!

Jeg fikk en gyrotwister av en kamerat. Den datt i gulvet, så nå kommer det en gnurelyd når jeg bruker den. Tråd? Skal det være en tråd til den? hehe... Bruker håndflaten jeg! :thumbup:

Får bestille en ny! Har lyst på en skikkelig!

Lenke til kommentar

Klarte nå å "ødelegge" min på LAN jeg :innocent:

 

jeg fant det underholdende å kaste den høyt opp i lufta mens den snurret, men så ble kastet litt skeivt og isteden for å prøve å ta den imot ble jeg bare stående å se på at den datt i gulvet :ermm: .

Det turtallstelleren på toppen falt av og nå lager den forferdelige skurrelyder, men funker fortsatt sånn delvis :cry:

Lenke til kommentar
ser ikke så veldig bra ut for handleddet den her saken her..

 

jeg er plaga med musesyke etter et knekt handledd samt iherdig databruk, vil en slik ball funke rehabiliterende eller gjør den bare alt verre?

om du bruker den i moderate menger + at hånleddet har grodd sikligt burde den vel være bra for deg :)

 

men er temlig usikker

Lenke til kommentar

vel det har grodd i ca 5 år så tror ikke det blir og gro noe særlig bedre! :wee:

 

men det handleddet er litt lipp herpa etter den gang og får lett vondt i det ved lengre belastning, f.eks mus bruk. tenkte kanskje at man forbedre det ved og trene det opp, men er redd for å ende opp med å gjøre det verre istedenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...