Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Nå har microplex fått powerballs! Jeg får min i morgen. Bestillte sist torsdag, så dette har egetnlig tatt litt for lang tid. Gleder meg som en unge til å bruke den!

Kewlt.

 

Men la merke til at det står NSD powerball på de microplex har. Den jeg har står det powerball på, og the original med litt mindre bokstaver under. ellers er de prikk like, såvidt jeg ser på bildet. hmm :hmm:

Lenke til kommentar

Stusser litt over at Microplex selger NSD Power Ball, og at det egentlig heter Powerballs. Derfor bestillte jeg en 250Hz Pro fra powerballs.no, bare for å sammenligne. Og de fra powerballs koster litt mer. Orginal kvalitet...? I bruksanvisningen til NSD Power Ball står det oppgitt hastigheter på 12000 og 13000 RPM. Powerballs oppgir 15000 RPM.

 

Tror Microplex tar inn powerballs som ikke er orginale. Ironisk at det står "Den originale NSD Powerball - se opp for etterligninger" hvis Powerballs er orginalen, og de beste som kommer opp i høyest hastigheter.

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Bra at det ikke var kun meg som stusset litt på det.

 

Sjekket litt rundt innpå powerball hjemmesiden, og absolutt alle powerballsene har powerball skrevet på seg, med o'en i powerball som 3 "piler" som går i ring, noe som virker som en del av logoen deres, mens microplex sine powerballs bare har powerball skrevet på med vanlige bokstaver.

 

Så lurer på om ikke microplex kan ha tatt inn en kopi (i såfall ironisk at de skriver "den orginale - se opp for etterligninger" øverst i teksten ;) )

 

Bestillte forøvrig min fra dvdstrax, hvor den egentlig kostet flesk. men det er ihvertfall den orginale greien.

Lenke til kommentar
Sjekket litt rundt innpå powerball hjemmesiden, og absolutt alle powerballsene har powerball skrevet på seg, med o'en i powerball som 3 "piler" som går i ring, noe som virker som en del av logoen deres, mens microplex sine powerballs bare har powerball skrevet på med vanlige bokstaver.

Vår Powerball har ikke 3 piler i ring, men har til gjengjeld et ®-merke i navnet:

http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/pb/pb188bl.jpg

som betyr at Powerball et registrert varemerke og har vært det siden 1 mai 1999:

http://www.nsd.com.tw/cert.jpg

 

Så lurer på om ikke microplex kan ha tatt inn en kopi (i såfall ironisk at de skriver "den orginale - se opp for etterligninger" øverst i teksten)

Det er ikke så mye å lure på - vi selger originalen :-)

 

Det man heller bør lure på er om NSD hadde godtatt at et firma solgte Powerballs om produktet ikke stammet fra NSD selv...er du ikke enig? ;)

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...