Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Kan tipse om at de har powerball på teknikmagasinet, nordby kjøpesenter (svinesund). Kjøpte min der, toppmodellen med fartsmåler og neonlys, til 259 svenske kroner (som ble til 220 norske kroner når det ble trukket fra kortet). Ikke dyrt :)

 

De har også enklere modeller til lavere pris.

Endret av YBD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Websiden til NSD Power Ball virker heller ikke like seriøs som powerballs.no side.

4879112[/snapback]

 

 

Her er link til NSD Powerball europa:http://www.powerball-europe.com/

Syntes den virket seriøs nok den (Sjekk Videoen)

 

Når det gjelder hvem som er den originale holder jeg en knapp på NSD,virker som de er bedre ballansert. Ja har begge.

Klarer i alle fall høere fart på Nsd sin Powerball (nesten 13000).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
vel det har grodd i ca 5 år så tror ikke det blir og gro noe særlig bedre! :wee:

 

men det handleddet er litt lipp herpa etter den gang og får lett vondt i det ved lengre belastning, f.eks mus bruk. tenkte kanskje at man forbedre det ved og trene det opp, men er redd for å ende opp med å gjøre det verre istedenfor.

4187369[/snapback]

 

Kjøp en ball og prøv deg frem på lave rpms i starten. Var ikke powerballs utviklet for å lege slike ting da?

Lenke til kommentar
hvordan fungerer de egentlig? har ikke sjekka det ut.

5144994[/snapback]

Tenk deg at du har en sånn en vaskeball. Og inne i denne bellen er det en ball. For å starte den tar man en tråd som man fester på den innerste ballen og surrer den rundt den. Da surrer den. Deretter må man ta noen litt sirkulære bevegelser med håndleddet for at farten skal holde seg. Dette blir slitsomt, og man blir sterk.

 

Kjøpte min for 169,- kr på Teknikmagasinet på Stovner. (Sånn uten teller osv.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...