Gå til innhold

Den Store PowerBall tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:wow: 11k+

 

Hvordan starter du den uten tråd?

glir den fremover låret, begynner med en gang og spinne.

etter en liten stund er den godt igang :)

Bruker bare handflata jeg :)

me2

bruker tommelen jeg! det er det bare de beste som kan :w00t:

Prøvde med tommelen nå jeg også og jammen gikk det :w00t:

 

Med mindre du mente tommelen på den handa du holder PBn med da...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Samme lurer jeg på, er det verdt pengene, eller er det en sånn ting du bruker i en

uke, for så å stue den vekk et sted og ønske du hadde spart penga?

 

Har hatt litt lyst til å bestille en fra trendsetter, men det står ikke noe der om hva farge det er på den, og om den lyser eller ei. Hvis noen som har bestillt derfra kunne gitt litt nærmere informasjon om dette og gjerne hva de tok i porto også, så hadde det vært supert.

Lenke til kommentar

Den er verdt det!

 

Om man blir lei av den etter en uke vet jeg ikke siden jeg ikke har hatt den så lenge, men hvis du skal kjøpe deg en så kjøp den av metall! Den er litt dyrere, tyngre og uten turtallsavleser, men den blir ikke slitt, bråker ikke, kan åpnes for rengjøring og er ellers veldig fin!

Lenke til kommentar

Hadde egentlig glemt at jeg hadde en PB. Så når jeg så denne tråden, tok jeg den fram. Men nå er den egentlig glemt igjen.

 

Jeg skulle hatt en teller-sak for den. Noen som vet hvor man får kjøpt bare den. Vet at de solgte slike i Sverige på en butikk som het tekniske magasinet eller noe (de hadde hjemmeside også, men jeg husker ikke den). Men de sendte ikke varer til Norge mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...