Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare offentligjøre at overnaturlige krefter alikevel ikke har inntatt hardwaren min. Det viser seg at det heller var noe galt med softwaren. Etter og ha lagt inn 3DMark enda en gang etter skeptiske reaksjoner fra dere, viser det seg at scoren stoppet på 5932. Jeg må bare beklage til alle dere som begynte å svette litt her nå.

Lenke til kommentar
Jeg må bare offentligjøre at overnaturlige krefter alikevel ikke har inntatt hardwaren min. Det viser seg at det heller var noe galt med softwaren. Etter og ha lagt inn 3DMark enda en gang etter skeptiske reaksjoner fra dere, viser det seg at scoren stoppet på 5932. Jeg må bare beklage til alle dere som begynte å svette litt her nå.

5445437[/snapback]

Og linket til scoren gikk rett i dass?

Lenke til kommentar

Jeg syns det er veldig viktig at man kan bevise det man har oppnådd i 3dmark05. For min del kunne jeg ha sagt at jeg fikk 11000 istedenfor 9064 med mitt 7800gt kort. Noen som ville ha trodd på meg før jeg beviser det? Tror neppe det! Et resultat skal være troverdig og samtidig skal det dokumenteres.

Lenke til kommentar

Ja, det var et godt eksempel. Men må ikke være plikk lik heller. Noen bruker riva tuner og andre bruker forceware til å klokke. Så lenge man har cpuz og minne innstillinger, 3dmark score så er det egentlig nok. Compare link fra futuremark er genialt hvis man velger å publisere resultatene sine.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke har bilder og bevis, men testene ble kjørt hjemme hos en kammerat. Til en liten oppgradering kjøpte vi 6800gs AGP og 2gb value ramm på 2.4 celeron

 

Så klokket jeg celeronen til 2.7 og 6800gs (blri oppgitt som gt hele veien, har vi fått gt kjerne?) til 420 - 1200.

 

Sannlig min hatt ble det liv i boksen - 4955 i 3dmark 05. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...