Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så 1.35v er stock på minne. Har ikke rørt noe bortsett fra riva tuner. Gikk inn dit og prøvde meg frem med klokkinga. Resultatet var et stort smill da jeg passerte 8500 poeng i 3dmark05, hehe. Og jeg var i ekstase da jeg passerte 8800.

 

Edit: Tror at jeg misforsto litt av hva du mente med 1.35 og 1.4. Du mente sikkert 1350 mhz og 1400 mhz på minne. Dumme meg, hehe. Men har faktisk ikke prøvd å klokke minne mer enn 1200mhz. Kan sikkert prøve.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Så 1.35v er stock på minne. Har ikke rørt noe bortsett fra riva tuner. Gikk inn dit og prøvde meg frem med klokkinga. Resultatet var et stort smill da jeg passerte 8500 poeng i 3dmark05, hehe. Og jeg var i ekstase da jeg passerte 8800.

 

Edit: Tror at jeg misforsto litt av hva du mente med 1.35 og 1.4. Du mente sikkert 1350 mhz og 1400 mhz på minne. Dumme meg, hehe. Men har faktisk ikke prøvd å klokke minne mer enn 1200mhz. Kan sikkert prøve.

5423596[/snapback]

 

 

Stock på et Gtx kort er ca 430 / 1200

Lenke til kommentar
Må nok skuffe dere der, her kan det klokkes så det griner etter. Er mye god kjøling her. Etter timer i fear så er tempen rundt 85, noe som er langt under core-slowdown på 115 for 7800go.

5430236[/snapback]

 

 

du er faktis den første som jeg har sett som sitter avslappet i stolen med 85 grader på GPU, slike ting blir det som regel lagd egen tråd om...." er skjermkortet mitt for varmt?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...